Arkadaşlar herkes gibi çevrem, sevgilim, sevenim yok sizce napmalıyım?

Üzülmeye devam edip vaktimi israf mı ediyim? Yoksa ketum olup kariyer için çabalamaya devam mı? Boş vaktim cok. Beden gücüyle çalışıyorum ve asgari ücret. İş yerinde sürekli sohbet ediyor herkes, konuşkan bir yapım yok olmak zorunda mı
Halamın kızı 90 milyar alıyor 96 puanla atandı havalimanı ketum bir yapısı vardı ve sadece ailem var benim için diyordu
Güncellemeler
1 yıl
27 yasindayim
Arkadaşlar herkes gibi çevrem, sevgilim, sevenim yok sizce napmalıyım?
Cevapla