Bütün insanlara karşı öyle oluyor ne yapsam?

Sessiz kaldığım zaman benden sıkılıyorlar konuştuğum zaman da aynı şekilde ne yapsam da benden uzaklaşıyorlar kimse konuşmak istemiyor

Bütün insanlara karşı öyle oluyor ne yapsam?
Cevapla