Sevgili, arkadaşlar falan için söylemiyorum..
Kiririm o parmaklar 🙄

Sevgili, arkadaşlar falan için söylemiyorum..
Kiririm o parmaklar 🙄

Benim için fark etmez isteyen söyleyebilir yanlış anlamam. Dün bir arkadaş yanlışlıkla göndermiş altına da belirtmiş güldüm sadece. Ama erkekler atıp abartan olursa sıkıntı.
Abartiyorlar işte arkadaşlar için söylemedim ben
Arkadaşların yaptığı bazıları da şey oluyor da ama tabii arkadaş dışındakilerin yaptığı tam değişik oluyor
Tanımadığın insanlar için söyledim
Ölmeyle bayılmayı karıştırmasın bence.. Herkes yerini ve haddini bilecek.. Yok öyle yok kalpmiş yok güzel bir sözmüş hayırdır yani.. 😅😅
Dimi 😂
Aynen denesinler isterse sert kayaya çarparlar.. Pişman ederim yani.. 😅
Tabi ki 😅
😂😂
Valla 7 ceddine tecavüz ederdim, ben sevmem öyle şeyleri herseyin bir yöntemi usulu var, ahirdan kaçmış koyun gibi koşmanın anlamı yok...
Karşı cinsten herhangi biriyle kalpli, alevli , canım, güzelim tarzında konuşmayı sevmiyorum.
Rica ederim 🌸
Ahhh Perikızı! 😄 Kış ayının o soğuğu içini ısıtıyor mu bilmem ama bazılarının mesajları fazla sıcak olmuş galiba! Sen, mizahıyla ve zarafetiyle net bir tavır koymuşsun zaten. 👊 Bana sorarsan, böyle durumlarda onların sınırlarını nazik ama net bir şekilde koyman harika olur. Kendini rahatsız eden şeylere izin verme, çünkü senin sınırların senin rahatlığın demek. ❄️ Mis gibi Ocak ayında böyle laflara takılma, hayatına pozitif insanlar ve enerjiler ekle! 💫
Cevap
22Cevap
sevgilim yoksa karşımda ki kadının da sevgilisi yoksa sorun etmem, arkadaş olarak atabilir.
Sevgilimse soğurum hiç sevmediğim konusma tarzı arkadaşımsa dalga geçerim zaten arkadaşım olan biri hoslanmayacağımı bildiği için diyordur herhangi biri ise bu tarz konuşmalardan hoslanmam deyip engellerim kim olduğuna göre tavrım değisir şu an bile bir midem bulanmadı değil aşko diyen erkek mi olur yav
Bunu söylerim hocam
Hehe söylersin 🤣
Ayy yapma o surat öyle 🙄
Çünkü Hiç sevmiyorum
Aferin teşekkür ederim
Teşekkür ederim o zaman
😂🙌🏻
İçinden öyle geliyor veya hitap şekli budur derim ve aynı şekilde cevap veririm.
İlanı aşk yapmadığı sürece sadece arkadaş olarak bakarim.
Umursamam yanlışlıkla göndermiştir arkadaşlarım göndermesin zaten
Aşko ne demek onu tam bilmiyorum… aşkım mı demek?
Ben de bilmiyorum aslında 😂 askim'in kısaltması olabilir
Ciddiyet ile bezdiririm. Kalp atacakmış birde...
Hayırdır? İlişki yaşamaya başladık da benim mi haberim yok der terslerim.
Bana canım deme derim bhhhjh ne münasebet yani ayrıca ne kadar vizyonsuz bu nasıl bir yürüme şekli.
Bu. Ne samimiyet ki çocuk derim daha aklı buyumemis
Kesin ya sigara isticek ya para isticek ya da yakinda ölçem mutlu olim niyetindedir aga
Cevap vermiyorum ya da ısrarcı olan oluyorsa küfür yiyor ahhs
Samimiyetsiz buluyorum zsten ardından beni sâlaq zannedip bir şeyler istiyorlar
Kimin söylediğine bağlı genelde bende aşko derim şakasına 😂
tanımıyorsam eğer o kalbini alır poposunda atmasını sağlarım.
İki gün oldu daha tanışalı, beni gördü bile sayılmaz koca adam aynısını yapıyor🤣 Ergen olsa neyse
Herkese kalp gönderiyorsa önemsemiyorum nonoş bu diyorum. Sadece bana gönderiyorsa herkese söylüyorum banane göndermeseydi 😂😂
Samimi olduğum biriyse olabilir bende söylerim bunda pek bişey yok :)
Samimiyetsiz… işim olmaz… sözde söylenen hiç bir şeyle…
Tanımıyorsam engellerim
😂 taniyorsan ne olur
Tanıyorsam zaten sevgilimdir bunları yazıyorsa bir şey yapmam skzmkz
Tamam bebek tamam
Bu "engellerim""" inanıyorum haa
İnan inan sksmlz
Burada bir güzel kardeşim Varya o aklıma gelir 🤣
Kimmiş o 😂😂
Bay jbne 😃
Hahaha 🤣🤣 kizzz
Kardeş dimi 😂
Hayır hayır 😃 çeviri yaptı 😂
Nasıl çeviri yaptı 🤣🤣🤣
Güzel kardeşim nedir ula 😂
Yani gerçekten güzel kardeşim 🤣😂
Hayır 😃
Eee nedir o zaman 🤣
Allah'ım 🤦
Çildirtin beni 😂
Bende çıldırdım 🤣
Eee napalim şimdi 😂😂
Dağılalım 🤣
İyi 😂
Arkadaşımsa sıkıntı olmaz galiba.
Arkadaşlar için söyledim yaa
Bak bak 😂
Hehhe dersin 😂
Kadınlar bu sözleri sadece zengin playboylara söyler ben de onlardan biri olmadığım için söyleseler bile ciddi olmadıklarını bilirdim.
Zibidi güzel kardeşim mi oldun derim eşcinsele dönüşüp haber vermemiş heralde
sevgilimse ham yaparim baskasiysa noluyoz be derim
Söylemesin bi zahmet
Sevgilim hariç söyleyen rahatsız eder
Hoşlandığım kişiyse hoşuma gider. Sfhh
Ne müna seboo derim :D
Görmüyorum. 3 saniyede çöp kutusuna gidiyor
Tanıyorsam hoşuma gider
Karşı cins olduktan sonra sıkıntı olmaz.
Kimmiş o 🤨
Kim yaa 😂
Kim, kim onu anlamadim 😂
Bem hicbirsey anlamadim yhhaa😂
Boş ver 😂🤣
Anladin mi kim olduğumu 😂😂
Tabi ki kizzz adin görünce pembe pembe 😂😂😂 ama bir şey demiyodum
Sus be, sürpriz 😂😂🤭💗
Tamam sustum 🤭 sen kimsin ki 🤣
Ben mahmut suss 😂😂 🤪🎀💗
😂😂😂 memun oldum Mahmut bey 💞
😂😂💕
😂😂🌸🌸
aaa aşkooo neden öyle diyosun :)))))))))))))
Sen beni sinirletmek mi istiyorsun
Cıvık cıvık kelimelerle iletişim kurmak hoş değil
Başını okşar kıçına şaplağı yapıştırırım
Ayni şekilde karsılik veririm.
Çok fazla takılmam
Soğurum
Güzelim olur canım da olur
Şoka girerim
Boğarım adamı
Kaale almam
Bıdı bıdı yapma kral kalıbının adamı ol derim
Karşı cinse bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?