Kızlar sevgiliniz size muhtar diye hitap etse ne tepki verirdiniz?

Evet soru belli, ben bir ara denemiştim sonuç içler acısıydı :D Bu konuda sizin düşünceleriniz nedir? Şahsen benim çok hoşuma gidiyor ya muhtar diye hitap etmek.

Yeni tanıştığınız bir kişi size bu şekilde hitap etse şekliniz şemaliniz ne olurdu?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklerden acayip cevaplar gelmiş... Beyler oldu olacak "ŞAŞO" diye hitap edin behh :))))
Kızlar sevgiliniz size muhtar diye hitap etse ne tepki verirdiniz?
Cevapla