Sizce sorun bende mi yoksa benim kaderim mi böyle?

İnsanları kendimden nasıl mı uzaklaştırdım:
-Her defasında onların yanında oldum.
-Onlara değerinden fazla değer verdim.
-Onlara güzel şeyler söyledim.

Sonuç ne mi oldu? Gene yalnız kalan ben oldum. Hani anlamadığım şu. Neden durduk yere insanlar beni hayatlarından çıkarıyor?

Sizce sorun bende mi yoksa benim kaderim mi böyle?
Cevapla