Kendimi çok kötü hissediyorum bunu nasıl aşarım?

Ben çarşaf giyiyorum ama giymek istemiyorum normal kapalı olmak istiyorum kendimi çok beğeniyorum herkes de beğeniyor fiziğim de güzel ama çarşaf giyince hepsi uçup gidiyor herkes tarafından Suriyeli saniliyorum kızların yanında normal şal takınca aaa ne kadar güzelmişsin çarşaf giyince büyük duruyorsun diyolar artık herkes diye diye ben iyice bunaldım anneme söyledim hakkımı haram ederim diyor şu an param yok param olunca daha çok ısrar edicem şu an izin versede bana kıyafet almaz ama bana çok kötü davranıyor yanlış bir şey mi yapıyorum kendimi bildim bileli çarşaf giyiyorum normal kapalı hiç dışarı çıkmadım çıktığımı düşününce kendimi kötü hissediyorum bu normal mi zamanla alışır miyim ailemi nasıl ikna ederim fikir verin lütfen

Kendimi çok kötü hissediyorum bunu nasıl aşarım?
Cevapla