Aslında kimseye kolay kolay güvenmiyorum ama bazen basiretim bağlanıyor 10-15 gün de o kişiye güveniyorum bazı güvenim boşa çıkarken bazısı da yerinde bi güven oluyor sanırım tam ayırt edemiyorum. Ya gerçi aslında güvenmeyeceğim insanların baştan genelde küçük bir hatası oluyor ama onu görmezden geliyorum görmezden gelmemem mi lazım acaba
Güncellemeler
1 yıl
Güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, aslında bu pek çok insanın yaşadığı bir şey 🌸. Güven, zamanla oluşan bir his ama senin gibi sıcakkanlı ve duygularıyla hareket eden insanlar bazen mantığının sesini ikinci plana atabiliyor 🌿. Eğer bir kişinin baştan ufak hata ya da kırmızı bayraklar gösterdiğini fark ediyorsan, bunları göz ardı etmek yerine daha dikkatli olmak sana fayda sağlar.
Kendine birkaç soru sorabilirsin, mesela: “Bu kişiyle ilgili hislerim neden bu kadar hızlı güçleniyor?”, “Davranışları uzun vadede bana gerçekten güven verebilir mi?” gibi. Kendine bu molaları verince daha sağlıklı değerlendirmeler yapabileceksin 🌻. Güvenmek güzel ama onun yanında biraz temkinli olmak da şart, özellikle seni incitebilecek birine karşı. 🦋 Evet, görmezden gelmemeyi denemek daha dengeli kararlar almanı sağlayabilir. 🌟