Uzun yıllar dışlandığım için insanlara nasıl davrancağımı bilmiyorum insan ilişkisinde sıfırım...

uzun yıllar boyunca lisede dışlandığım için insanlara nasıl davranacağımı bilmiyorum kime iyi kime kötü kime nasıl davranmalı ne demeli? Nasıl konuşmalı?amire nasıl arkadaşa nasıl davranmalı?kimden korkmalı kimlerle kavga etmeli? Kime tepki göstwrmeli? Kimi sevmeli? Nasıl davrancağımı bilmiyorum insanlara karşı sosyal fobi de var nerden ve nasıl öğrenebilirim insan ilişkilerini?
Uzun yıllar dışlandığım için insanlara nasıl davrancağımı bilmiyorum insan ilişkisinde sıfırım...
Cevapla