Deli gibi çizgi film izlerim. Bir dönem 10 yaşıma kadar parmağı mı emiyordum zor olsa da bıraktım. Ve hâlen ayıcığım olmadan yatamıyorum. 💕
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı. Çocukluğuma dair bir ben hala benimle yaşıyor ve onun özelliklerini de yaşatıyorum. O benden giderse geriye sadece neşesiz bir ben kalacağım. Çocuk yanımın hala idame ettirdiği bir çok şey var fakat sadece bir kaçını söyleyeceğim; peluşla uyumak, çizgi film izlemek, ara ara masal kitapları okumak.
24 Yorumla- 1 yıl
İçindeki çocuk hep var olsun 💖 çünkü hayat daha anlamlı oluyur
- 1 yıl
💐💕
- 1 yıl
kaliteli aktivite diyorum hocam ben bunlara :) animasyon izleme eski güzel eserlerden çizgi dizi veya animasyon masal kitapları bugs bunny vs haftada 1 vs izlemek başka bir his mutluluk veriyor :D
En İyi Cevaplar
1 yılCoşkun, heyecanım, kaldırım kenarında akrobatik hareketler yapışım, her çocuk gördüğümde "bende bir zamanlar çocuktum hatta inanırsan hâlâ çocuğum" deme isteğim... Hayatım nereye giderse gitsin, ne kadar yorulursam yorulayım hep bir tebessüm sebebi bulurum kendime. Bunu da çocukluğuma bağlıyorum. Veya ansızın kaçma ve yeni yerler keşfetme Arzum. Hepsi bana çocukluğumun mirası. Hayal gücüm, neşeli kimliğim, merhametin ve çoğunlukla aşırıya kaçan samimiyet kokulu dürüstlüğüm...
12 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel yazmışsın 💐💞
- 1 yıl
^_^🌸
Kişi yaşı ne olursa olsun içindeki çocuğu kaybetmemeli. Küçük şeylerden bile mutluluk bulan, meraklı, heyecanlı, öğrenmeyi seven eğlenmeyi bilen o çocuk yanımız kalmalı.
11 Yorumla- 1 yıl
Bunu herkes için umut ediyorum 💞
Şu ya da bu sebeple girdiğim binalarda, panolara, duvarlara asılmış yazıların altına birşeyler yazıyorum.
Birkaç gün önce 'Asansör bozuktur' yazan kağıda 'En yakın asansör karşı apartmanda' yazıp kaçtım mesela.
En zevklisi de devlet daireleri. Çok daha heyecanlı oluyor...
11 Yorumla- 1 yıl
😅😅😅😅
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, kim demiş yaşla çocukluk alışkanlıkları sona erer diye? 💕 Hepimizin içinde bir parça çocuk kalmıyor mu? Ayıcığınla yatman ne kadar tatlı bir şey! Seni rahatlatıyor, bir nevi duygusal destek sağlıyordur. Çizgi film izlemekse bence herkesin kendine kaçış alanı olabilir, sana keyif veriyorsa devam, hayat kısa! 😊
Bu tür alışkanlıkların zararı olmadıkça bırakmana gerek yok. İnsan biraz da hayatta kendini mutlu eden şeylere tutunmalı. Ruhunu genç tutan şeyler aslında en tatlı alışkanlıklar! 🌟10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
66
Cevap
51Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
1 yılHayır hiç yok gadası
11 Yorumla- 1 yıl
🙄😮 Nasıl yaa
1 yılAlışkanlık denir mi bir yere konumlandıramadım ama barbie dolap kıyafetleri, kendileri hala odamın köşesinde😅🩷
55 Yorumla- 1 yıl
Bu çok tatlı 😍
- 1 yıl
Evet bana ilham veriyor giyinirken ve hazırlanırken sabahları🥰🥰
- 1 yıl
Umarım ilham kaynağın daim olur. Çünkü çok tatlı 😍
- 1 yıl
Teşekkürler🥰
1 yıltom and jerry bugs bunny fırıldak ailesi :D ve bazı kuşak eski yapım cizgi dizi ve filmler animasyon denilebilecek o zamanlar için yapılan şimdi ki bir çok yapımın eline su dökemicek olan eserleri izlemek ve haftada 1 veya 2 bunlara göz atıp mutlu olmak gerçekten ayrı bir keyfi oluyor eski yapımların daffy duck zaten saymayalım :)
12 Yorumla- 1 yıl
Keşke gündüz kuşağı programı yerine bunlar oynasa 🥲
- 1 yıl
TV izlemiyorum 😅 ama bayılırım bunlara boş zaman olur çalışma zamanı yoksa aktivite egzersiz vs gibi mutlaka izlerim bunları 🥰
Akşam eve gelince küçük kız kardeşlerimi uyuz etmek
Annemin yüzünü mıncırıp kedi gibi sevmek
Sanki ocakta ki yemek yanmış gibi iç çekip evdekileri koştura koştura mutfağa çekip "hadi çay koyun içelim" demek
Sabahları babamın ayakkabısının bir tekini aklıma gelen herhangi bir yete koyup işe gitmek falan derken bir hayli rahatsız bir eleman olduğumu anladım şimdi..
Neyse.
Akşam bunları tekrar edince hepsi geçer hshdjf17 Yorumla- 1 yıl
Abisi olan kızlar çok şanslı ve neden abiler böyle anlamıyorum gerçekten inceleme altına alınmalılar 🧐
- 1 yıl
Benzetmene bittim 🤣😂
Olsun sizin sevgi dilinizi zamanla çözeriz 🤭 - 1 yıl
Hayatımıza renk katıyorsunuz. Bu çocukluğunuz hep var olsun efenim 💖
- 1 yıl
Estağfurullah yahu. Zira sevmeyi evvela sizin varlığınız ile öğrenip sevgide şımaran çocuklar olarak yetişiyoruz zannımca.
Bilmukabele sevginiz daim olsun. Keza sevgi nedir bilmez et parçaları olur akıbetimiz.
Huzur ve tebessüm hayatınıza perçinlenmiş en payidar dost olsun. Selametle efenim ✨️ - 1 yıl
Bu tatlı sözler pek hoş 💕
O güzel çocuğa sevgiler
1 yılÇizgi dizi denilince akan sular durur benim için özellikle de indie animasyon camiasından yapımlar tüketmeyi daha çok seviyorum ve hâlâ çocukluğumda yaptığım gibi yabancı speedpaint kanallarını ve animasyon kanallarını takip etmeyi seviyorum her ne kadar eskisi kadar olmasa da ve hâlâ çocukluğumda olduğu gibi vocaloid dinlemeye devam ediyorum yine eskisi kadar fazla değil ve eskisi kadar sıkı fanı değilim ama bırakmış da değilim
20 Yorumla
1 yılBebekligimden cocuklugumda beri aynı kulağıma fısıldandiginda mirildanildiginda uyuya kalıyorum korktuğum da tedirgin hissettigimde yorganin altına saklanıyorum her koridora mutfağa çıktığımda koşarak gidiyom çıkıyom uyuyamadigimda nam nam nam mirildanip eşimin yanagina sıkardim ama onu yapmiyom ya uyanırsa sakallari batarsa endişesi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 538 cevap paylaştı.
1 yılÇocukluğumdan kalan alışkanlıklar:
- Fantastik filmlere bayılırım.
- Futbol oynamayı severim.
- Hiç tanımadığım kızlara aşık olup günlerce kafaya takarım.
- Evde tek kaldığımda ilk işim mastürbasyon yapmak olur.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 550 cevap paylaştı.
1 yılŞu an gelecekte hayalini kurduğum her şeye çocukluğumda sahiptim ama işin trajik tarafı çocukken bunların farkına olmamam. Ve maalesef, çocukluğumdan kalan bir miras yok. :D
112 Yorumla- 1 yıl
Çok anlam içeriyor. Umarım içinde herhangi bir ukte yoktur
- 1 yıl
İçimde çok şey var
- 1 yıl
Yaş kaç olursa olsun o çocuğu yaşatmak bizim elimizde lütfen onu dinle ve içinde ne varsa yaşa
- 1 yıl
İçimdeki çocuk çoktan öldü ki, yaşatılacak bir tarafı yok artık önümüzdeki maçlara bakıyoruz biz de :D
- 1 yıl
Arada bir çizgi film izlersen saklandığı yerden çıkar
- 1 yıl
Çizgi filmi çocukken de izlemezdim. Çocukken oyun olarak sadece savaş sahnelerini canlandırırdım. Tahtadan tüfekler yapar, çivi çakarak onlara dürbün ekler, gömleğimin yakasından gerdanıma doğru ağaç dalları sokuşturarak kamuflajlı bir asker oluverir ve dışarıda sanki dünya savaşında vatanını savunan serdengeçti gibi savaşırdım. Şimdi bunu yapsam görenler ''napıyo bu manyak'' deyip deli yerine koyar. Bazı şeyler, çocukken güzeldir ve çocuklukta kalmalıdır. Belki de hatıralarda kalması, onun güzelliğini korur zihinlerimizde. :)
- 1 yıl
Eeee haklısın o zaman 🤭
Ama pek yaman bir çocuk muşsun - 1 yıl
Evet ne kadar tehlikeli işler var onları yapardım. Sabahtan akşama kadar top oynar, komşuların meyve ağaçlarına tırmanıp ağaçlarından meyve yürütürdüm. Akşama doğru da boncuklu tabanca savaşları başlardı. Sabahtan akşama kadar oynadığım için koltuk altım pişik olurdu eve öyle gelince bir de annemden dayak yerdim sonra biraz ders ve uyku. O zamanki enerjimin 10'da 1'i bende olsa şimdi çoook büyük işler başarmıştım 😄
- 1 yıl
O zaman iyi ki büyümüşsün diyelim 💖 herşeye rağmen güzel bir çocukluk geçirmişsin. Biliyorsun şimdiki nesil bunlardan mahrum
- 1 yıl
Evet maalesef telefon bağımlısı bir nesil çoğunun 20 yaşına doğru ortopedik rahatsızlıkları olacak.
- 1 yıl
Neyse ki o iyisiyle kötüsüyle çocukluk anılarımız var saysak daha neler çıkar. Bilinçli ebeveyn olup evlatları iyi yetiştirmek gerekiyor
- 1 yıl
Kesinlikle
1 yılÇizgifilm izliyorum. Hayvanları konuşturuyorum iç sesini seslendiriyor gibi. Haricen bebeklik yapıyorum. 'mi yav ' diye bana bakıp taklit yapan arkadaşlarıma küsüyorum 😾
11 Yorumla- 1 yıl
Hayvanları konuşturmak çok iyiymiş 😃
Oyuncak bebeklere hala ilgim var. Çok seviyorum. 🤎
10 Yorumla
1 yılArada jelibon yiyorum. Bazı çocuk şarkılarını (bizim zamanımızda olmayan) dinlemeyi seviyorum.
110 Yorumla- 1 yıl
Aram sam aram sam
Gibi mi 🙊 - 1 yıl
https://youtu.be/ZljCfOOmL_I?si=yhQiHwLbx8rovlst
Favorim bu )
Miinnoş bak bakalım - 1 yıl
Hahaha sabah sabah çok iyi geldi 😅
- 1 yıl
Takıntı yapıyo :)) "aah ne tatlı tatlı, çok tatlı bir mama bu " kulaklılkla dinliyodum ben bunu :) dülünsene 40 yaşonda adam :))
- 1 yıl
İçimizdeki çocuk var oldukça yaş kaç olursa olsun bu melodiler hep güzel gelecektir. 💞
- 1 yıl
Ewet, bi yanımı hep çocuk bırakıyorum, diğer yanım da biraz gaddar :)
- 1 yıl
https://youtu.be/1tPKuwzgtJE?feature=shared
Bi de bu war. bi keresinde ofiste dilime dolanmıştı, "arkadaşlar. birbirini çok sever, çok sever" diye, herkes gülmüştü - 1 yıl
Subliminal mesaj yerine ulaşmamıştır. 🙊
- 1 yıl
Ulaşmıştır*😅
- 1 yıl
Hangı? öyle bi mesaj mı vermişim dkd. Töbe de
- Aile & Toplum konusunda 448 cevap paylaştı.
1 yılHala çizgi film figürlü kıyafetler giyiyorum.
21 Yorumla- 1 yıl
Ayyy çok tatlı 😍
- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılHala pazar günü erkenden kalkıp çizgi film izliyorum Tom anda Jerry favorim 🤷♂️😊😊
216 Yorumla- 1 yıl
Nerde o eski çizgi filmler 🥹
- 1 yıl
Pazar günü sabah erken kalktığın zaman Kanal D Fox ve haber kanallarında çıkıyor Sırf o eski çizgi filmleri izleyebilmek için pazar günü bile sabah saat 8.30-9.00 arasında kalkıyorum gerçekten kahvaltı yaparken Onları izlemek çok güzel bir duygu🥰🥰🥰😍
- 1 yıl
Tıpkı çocukluğumuzda ki gibi yine izlemek için erken kalkmak.
Bunu bildiğim iyi oldu. Çünkü internetten açmak zorunda kalıyordum. Keşke gün içinde eski çizgi filmler pis programlar yerine açılsaydı. Bu istek değil ihtiyaçtır 🥲🥹🥹 - 1 yıl
Tabii ki de eskideki kalanların hepsinin bir kalitesi bir düzeni vardı en azından Şimdikiler bence çok farklı ve çok gereksiz geliyor benim gözüme İstedikleri kadar çizgi film çıkarsınlar Tom ve Jerry Şirinler Eskide kalan Bu çizgi filmlerini yerini kimse tutamaz bence bazen Bana diyorlar çocuk musun sen çizgi film mi izlenir ama kimse bilmiyor ki bunu bir ihtiyacı olduğunu👋
- 1 yıl
O çocuk musun diyenlerin psikolojisini anlamıyorum. Ya çok bastırıyor ya da gerçekten enerji düşüren insanlardır.
Neyse bizim içimizdeki çocuğa kimse dokunamaz 🤗 - 1 yıl
Bana çocuk musun diyenler anca giderler Kızılcık Şerbeti arka sokaklar işte benim stilim gibi saçma sapan programlar izyelen kişiler 🤷♂️🤷♂️😊😊
Sen pazar günü öğlene kadar yatarken ben 3 çizgi film izledim haberi yok 😂😂
İçimdeki çocuğa kimse dokunamaz sadece beraber çizgi film izlediğim kişiler dokuna bilir 😊😊😊 - 1 yıl
Umarım hep canlı kalır.💖
- 1 yıl
Ben o kadar iyilik yapmışım o kadar karşılığını beklemeden karşılığını görmeden iyilik sevgi saygı vermişim Tabii ki de içindeki çocuk canlı kalmak zorunda Bazıları gibi bir şey yaptığım zaman karşılığını istemiyorum ya da ben bunu yaptım sen de bunu yap demiyorum o yüzden ben içimdeki çocuğun her zaman canlı kalacağına inanıyorum Bence Seninki de öyle kalacaktır diye umut ediyorum ve her söylediğim her yaptığım iyiliğe Seni de katacağımdan emin olabilirsin 😊😊🤭
- 1 yıl
Yaaa 🥹🥲buna kalbim çok fena eridi 💞 teşekkür ederim 🙂
- 1 yıl
Bugünkü görevde tamamlandı karşılıksız birisini güldür mutlu et sevindir ve yüzünde masum çocuk gibi tebessüm izleri bırak 🤭🤭🤭
Umarım pazar günü aynı saatte uyanıp farklı noktalarda aynı çizgi filmi izleriz 🤣😂 - 1 yıl
İşte bir insanı mutlu etmek bu kadar kolay 🥹💖
- 1 yıl
Kıymet bilene yol kenarından koparıp papatya versen ömür boyu saklar
Ama kıyametten anlamayana bir kamyon gül versen ben çiçek sevmem der 🤷♂️🤷♂️ - 1 yıl
Kıymet bilen insanlara denk gelmek dileğiyle 💐
- 1 yıl
Gidecek misinn🥺🥺
- 1 yıl
Eee malum sorular yardım bekler
- 1 yıl
Sama daha en sevdiğin çizgi film i karakteri soracaktım sorularım vardı 😊😊🤷♂️
1 yılStrese girince pamuklu kumaşla oynarım parmağımın arasında aşırı rahatlıyorum
27 Yorumla- 1 yıl
Parmağını emekten iyidir 😬
- 1 yıl
Nasıl bıraktın benim de oğlum emiyor hala on yaşında tanıdığım bir kız 25 yaşında gizlice emiyordu
- 1 yıl
Ayyy aklıma geldikçe zor tutuyorum.
Şimdi şöyle büyükler çok dalga geçiyordu. Bide ben yazma emiyordum. Ailem bırakmam için yazmaya sürekli kirli diyorlardı kıl tüyü eksik olmuyordu 😮💨😮💨
Parmağa geçtim. Yine çok psikolojik baskı gördüm. Bilmiyorum gerçekten çocuk nasıl rahatsa öyle yapsın zorla bıraktırmak eksiklik yaratıyor. Emin yaş aldığı zaman bırakır - 1 yıl
Hahah yazma iyi biz sütyenle geziyorduk avm de kaynanam aldı elinden şimdi ondan nefret ediyor 😀 ben relax biriyim seviyorsa oynasın napayım diyorum emdikçe eli bitecek değil ya , toplumsal baskı faktörü
- 1 yıl
Çocuğunuz çok şanslı. Çünkü oğlunuz farkındalığı artıkça bırakır. Kii bırakmadı diyelim bu bir kusur değil kendini güvende hissetmesine neden oluyor. Bu güvenli alanı bozmayalım.
- 1 yıl
En kötü ihtimalle parmak emen kız bulur evlenir Napalım aman canları sağolsun dimi 😀
- 1 yıl
Canları sağ olsun 💞♥️
Gizli Üye(30-35)1 yılMinyon olduğum için neredeyse çocukluğumdan kalma hırka pijama tarzı şeylerim duruyor ve giyiyorum onları shsh yaş 30
32 Yorumla- 1 yıl
Ayyy bu çok tatlı 😍 gerçekten çocukluğundan kalma bir şey giymek için aşırı şanslı olmak gerekiyor 🥹💖
- 1 yıl
Yuhhhh
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Ya ben bişeye sarılıp uyumayı seviyorum sayılırsa. Alışkanlık değil ama
11 Yorumla- 1 yıl
Sonuçta iyi hissettiriyor
Gizli Üye(30-35)1 yılHerkese gostermedigim duygusal bir yanım var, slow şarkılar dinlerim duygusal videolar izler aglarim ama bunu kötüye kullanacak kimseye bu yanımı göstermem, kendi içimde yaşarım.
14 Yorumla- 1 yıl
Bizimle paylaştığın için teşekkür ederim 💞
Birçoğunda eksik olan naçizane duygun hep var olsun 💖
Cevap sahibi1 yılKadına göstermem tabii. Kadın canını acıtan erkeği sever. Duygusal adam kadından bütün güzel duygularını gizlemeli
- 1 yıl
Her erkek bir değil her kadın da bir değil. Seni kalben anlayacak elbet birileri olur
Cevap sahibi1 yılSanmam, aşk meşk hikaye ben gece kulüplerine gidiyorum sadece günübirlik ilişki kovaliyorum
- Aile & Toplum konusunda 404 cevap paylaştı.
1 yılBende bir sürü şey var ama yazmam Türkiye buna hazır değil 😂
12 Yorumla- 1 yıl
Aramızda 🙊
- 1 yıl
:D :D :D
1 yılLunapark sanırım tek derdim hep bu olacak çok seviyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Tek derdin bu olsun diyelim 💞
1 yılCici bebe yiyorum ve hala uyurken bebek gibi ellerimi sıkıyorum
12 Yorumla- 1 yıl
Bir yerde okumuştum stresi azaltıyor muş 💖
- 1 yıl
Hmm çok mantıklıı teşekkür ederim💝
1 yılHala boyama yapıyorum, yazın yakartop oynuyorum ve ip atlamayı hala çok seviyorum, bisikletim vardı bir ara ve deli gibi bisiklet sürmeyi de çok severim yine olsa yine sürerim.
20 Yorumla
1 yılYanlış olduğunu bildiğim halde saf saf insanlara inanmayı tercih etmem — çocuğu da derler bunu yapma yanlış, yanlış olduğunu bilerek yine de yapar, o misal işte..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılParmak emme yine iyimiş 😄 benim de seninkine benzer bir şey var burdan yazamam sen bırakabildiğin için çok şanslısın sevindim adına 🙂
16 Yorumla- 1 yıl
🤭😂😂😂
Cevap sahibi1 yılBir şey sorabilir miyim rica etsem?
- 1 yıl
Noooolmazzzz
Cevap sahibi1 yılBiliyorum erkekler yüzünden ön yargılısın ama inan rahatsız edici bir şey değil, istersen cevap vermeyebilirsin de. Son kez rica ediyorum daha fazla uzatmayacağım.
- 1 yıl
Cinsellik içeriyorsa hesabı bulup şikayet ederim. Soruyu sor
Cevap sahibi1 yılEdebilirsin. Hatta gizliden çıkayım nokta falan atar mısın böylelikle yazabileyim sana, cinsellikle ilgiliyse şikayet edersin..
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılOyuncak arabalar halen kendim hobi olarak yapıyorum bazende hazır olanlar ile vakit geçiriyorum
20 Yorumla
1 yılHala çocuk gibiyim. Hatta büyüyünce daha da çocuk oldum. Büyük ihtimal çocukken çocukluğumu yaşayamadığım için.
32 Yorumla- 1 yıl
Emin ol ki hepimizin içinde bir yarım kalmışlık var. O yüzden içindeki çocuğu hiç bırakma
- 1 yıl
Bırakmam, bırakmicam 🥹
Aile & Toplum konusunda 864 cevap paylaştı. Oyuncaklarla oynamak eskiden arada kendi kendime oynardım şimdi yeğeni oynatma bahanesine oynuyorum😂😂😂özellikle arabalar favorim
10 YorumlaGumball izlemek, cins hareketler (çocuksu bulan çok ama bana öyle gelmiyor), bayram harçlığı beklentisi.
10 YorumlaÇizgi film izleme, oyuncak/figür alıp raf düzeni yapıyorum, gece lambası veya ses olmadan uyuyamıyorum güvende hissetmiyorum...
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı. Halen çizgi film izlerim Lego oyuncaklara ilgim var çizgi roman okumayı severim bazen ellerimle duvarda gölgeleri dile getiririm vs
10 Yorumla
1 yılEvet var bir yanım hâla çocuk ve eskilerden, eski zamanların samimiyetinden ve sıcaklığından kopamıyorum asla..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. hala peluş oyuncaklar alıyorum. süpriz yumurtadan çıkan oyuncaklari biriktiriyorum. istediğim oyuncak çıkana kadar alıyorum
10 Yorumla
1 yılBende cocuklugumu tam kaybetmedim onu kaybedince mutsuz oluyorum mutlu olmak için ona tutunmalıyım yoksa kronik olarak mutsuzum
10 YorumlaBen hala seksek oynamayı bırakamadım ki nerde görsem oynarım 🙂
20 YorumlaVar, çocuklarla her türlü çocukluğu yaparım zevkli oluyo:D
10 YorumlaÇok sevdiğim bir battaniyem var çocukluğumdan beri onunla uyurum
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 964 cevap paylaştı. Çocuklukmudur bilmiyorum ama halen çikolatalı süt içiyorum bide resim çizme isteği geliyor
10 YorumlaEskiye dair çizgi filmleri ve çocukluk kitaplarımı görünce çok heyecanlanirim..
10 YorumlaÇocuklukmu bilmem gribken bır yerım kanar kesılır aglarım. Annemı yanımda isterim.
10 Yorumlaevet var, hala dondurma yerken bedava çıkar mı diye sonunda çubuğa veya külah ambalajına bakarım
11 Yorumla- 1 yıl
Ama çıkmıyorlar artık 😔
1 yılÇizgi film diyebilirim ayrı bi bağım var sanki birde maket yapmayı çok severim
10 Yorumla
1 yılArada çizgi film, çocuk filmleri izlerim 🫠 ne yapayım çocukluğuma dönüyorum öyle..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılPipetle içerken baloncuk yapmak xan sıkıntısı aktivitesi 😂
10 Yorumla Annem markete gittiğinde çikolata istiyorum almayınca ağlıyorum ndndndnd
11 Yorumla- 1 yıl
@Rojinn35 ahahahahaha aynısıı
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Çizgi film izlemek, çocuklara özel olarak üretilmiş aburcuburları tüketmek 😃
10 YorumlaOyuncak rc araçlarım olsa veya havalı tüfek falan olsa çılgınca oynardım
10 Yorumla
1 yılbazen annemi koltuk da gördüğümde yanına sırnaşıp o sıcacık yerde ona sarılarak televizyon izliyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Çok şanslısın 💞
FM oynarım ben hâlâ deli gibi seviyorum. Selam olsun FM tayfaya
10 YorumlaPlayStation buna girmez sanırım daha çok yetişkinler oynuyor
10 Yorumla
1 yılSabahları erken kalkıp dolapta varda tatlı yiyip çizgi film izlemek, bebe bisküvisini sütle yemek. Yaş 33 bu arada😎🤣
10 YorumlaHâlâ Winx hayranlığım devam ediyor ve kendimi Stella olarak görüyorum. 😂
11 Yorumla- 1 yıl
Ahhh hele o jenerik 😔😔
1 yılpipetle içmeyi çok seviyorum hâlâ ve bende çizgi film
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılTatlıların çay kaşığıyla yerim, ekmeğin içini sona ayırırım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHala sihirli annem dizisini her sene baştan sona kadar izliyorum 😃
10 YorumlaBende hala izliyorum çizgi filmi bırakamıyorum animasyonlarada bayılıyorum ah ne olavak bu halimiz :(
20 Yorumla
1 yılanimasyon dizilerine hayranım.
21 Yorumla- 1 yıl
Kim sevmez ki 🤭
- Aile & Toplum konusunda 971 cevap paylaştı.
1 yılYatakta zıplamayı çok seviyorum (ayağımla)
25 Yorumla- 1 yıl
Şeyyyy yatak zarar görmeyeceğini bilsem hep yaparım 😅
- 1 yıl
Çok zevki bee.
- 1 yıl
*zevkli
- 1 yıl
Heleki o kalbe yaptığı heycan 😹
- 1 yıl
🤩
- Aile & Toplum konusunda 654 cevap paylaştı.
1 yılHep olmuştur Ferdi Tayfur un dediği gibi ah bir çocuk olsam parklarda oynasam
10 Yorumla
1 yılÇocukken sallanmayı çok seviyordum. Şimdi sallayacak birisi yok ama arada kendi kendimi sallıyorum. Geçmişe gitmiş oluyorum...
10 Yorumlahâlâ daha hiç bir oyuncağıma kıyamıyorum hepsi duruyor annem küçük yeğenlerime falan vermek istiyor ama hep karşı çıkıyorum
10 Yorumla
1 yılBebe bisküvili süt😋
11 Yorumla- 1 yıl
Hahaha o zaten normal menümüzde yer almıyor muydu 😂🤭
- Devamını Gör (57)
Devamını Gör(102)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer