
Dondurma külahının altını ısırıp ordan hüpürdetmeyi seven ben😀

Dondurma külahının altını ısırıp ordan hüpürdetmeyi seven ben😀
💨Dondurmanın ilk dışını yiyip daha sonra içini yemek
💨Arada bir çekirdekleri agızda toplayıp hepsini birden yemek
💨Kek harcını pişirmeden önce daha güzel olduğunu düşünüp kalan harcı sıyırmak
💨Tatlı sakızların tatlılığı geçince çiğnemeyi bırakmak veya ağza yeni bi tane daha atmak
💨Böceklerin çirkinliği yüzünden onları gördüğünde çığlık atmayı durduramamak
💨Meyve suyu kutusundaki meyve suyunun sonuna kadar içtiğinde son damlalarından da istifade etme amacıyla en son ki adımda kutuyu yamuşturmak smqifoelfkqo
Daha çoğaltılır da az işim var 🤣🤣
İlk ikisini bende hala yapıyorum bak aklıma gelmemiş 😀
Cevap
1Cevap
Çizgi film izlemek var
Jelibon yerken önce sevmediklerimi yerim. En sona en sevdiklerimi bırakırım.
Kuruyemiş yerkende önce antep fıstıklarını yediğine eminim djdkd
Evett ahahsjs
Sakız yutmak 😁
Onu bende yapardım da zararlı diye diye korkutup vazgeçirdiler djdjd
Aman yut gitsin ya keyfine bak😀
Tatlı sakız alıp hala çıkan stickerleri defterime soru bankama yapistiriyrum
Tozlanmış araba camlarına beni yıka yazmak 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?