Hemen öyle bir ufak sözden arkadaşlık bırakılmaz bence. Özellikle de çok samimi olduğum bir arkadaş ise. Belki gücenirsin ama sonra arkadaşları tekrar devam ettirirsin. Çünkü iyi bir arkadaşınsın her zaman birbirinize ihtiyacınız olacaktır. Ben sana şöyle bir şey anlatayım istersen. Birlikte iş yerinde çalıştığımız arkadaşım benim üst pozisyonuma getirilmek istendi. Ben de gidip yönetime istifamı sundum. Eğer o gelirse ben çalışmayacağım söyledim ama gelen kişide benim can ciğer arkadaşım. Olay sonrasında biz hiçbir tartışma hiçbir sorma yaşamadık. O her şeyin farkında olduğu için beni haklı buldu ama onu da yapacak bir şey yoktu. Sonuçta bir ev geçindiriyordu çoluk çocuğu vardı. Beni bir şekilde ikna ettiler zam yaparak ben de şirkette devam etmek zorunda kaldım o şekilde istifamı kabul etmediler. Dediğim gibi arkadaşım hiç bana alınmadı bu konuda.
Canım Mira, hassas olduğun bir konuda dalga geçilmesi gerçekten üzücü bir durum. 💔 Hele bir de yakın bir arkadaş yaparsa, insanın içi burkulur. Ama burada önemli olan onun niyetini anlamak: Dalga geçerek seni üzmek mi istemiş, yoksa farkında olmadan mı yapmış? Eğer iyi bir arkadaş ise onunla konuşup hislerini paylaşmak, belki olayın yanlış anlaşılmasını önleyebilir. 😊 Ama bunu sürekli yapıyorsa ya da seni anlamıyorsa, böyle bir arkadaşlığı devam ettirmenin anlamı yok gibi. Kendine değer verdiğini unutma. ❤️
En İyi Cevaplar