Bazen dinimizi düşündüğünüz oluyor mu?

Ben bazen düşündüğümde dinimizin özellikle kadınlar konusunda erkeğin dövme yetkisi, birden fazla evlilik olması bana saçma ve haksızlık olarak geliyor. Özellikle şeriat ülkelerine bakınca insan tamamen soğuyor. Sokakta kadın göremiyoruz oysa ki kadınlar birçok konularda erkeklerden daha iyiler. Sonra bazı konularda açıklama yapılamıyor, sorgulamadan kabıl etmeyi söylüyor. Bu da mantıksız geliyor. Bazen dinden soğuduğum oluyor. Sizin de sorguladığınız oluyor mu?
Bazen dinimizi düşündüğünüz oluyor mu?
Cevapla