AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Kafalarina göre saliyolar içte çoğu boş yapıyor zaten
Son 10 yıldır yalnız yaşıyorum üstüne bir de asosyalim. Bazen insan bir ses olsun istiyor evde. Hayatın mutlu veya hüzünlü anlarında biri olsun istiyor.
Gaza geliyorlar herhalde
Hiç bir dert olmasın karım bana sadık kalsın benden başkasına dahi bakmasın diye bakıyorlar birde bakirelik şart yoksa çoğu kız evde kaldı
bakirelik arayan kalmadı kudurmaya devam et
Aqla ben nişanlıyım awq xper için yapıyom bunları ama ben ve nişanlım bakireyiz evlenene kadar da yapmicaz
ondan mı başka kıza teklif açtın
Yav onların hepsi xper için diyorum awq mal mısın
Bakire olmadığın için evde kaldın kudurrrrrr
valla gayette evlenmek isteyen var ama ben istemiyorum başkasını hiç çekemem ömür boyu
kudurmaya devam et sen aptl
Walker dediğini çoğu erkek destekliyor ama Tuhafinsanlar kardeşimiz de çok haklı kadınlara, bu gözle bakılması çok saçma kardeşim yahu
Tuhafinsanlar canım senk ek ledm knş uruz bir srs
çoğu bitti ya takmıyorlar artık bi tanesi yalvardı konuşmak için ilişki yaşadı diye ben onu istemedim
Karşısındaki kız kaliteliyse ortalık malı değilse ucuz ucuz hareketler yapmıyorsa
Sence tek sebep bu mu
Aklı başında bir erkek için bu.
@mcık vermeyen , çalışan asalak olabıılecegi maaşlı hizmetci ve sadece damızlık vasfı olabileceği bir ilişkide bulundurana ksdına
almıyorlar değecek erkek de yar olacak kadın da yok bu zaman için pek olan zaten denk gelmiyor bu çoğunluk da
Gerçekten Güven Konusunda emin olduklarında bence bu kararı alırlar şayet benim düşüncem bu yönde.
Evlilik düşünmeleri bile buyuk lux en azından bu kadar beyin var...
Vay be
eee öyle
Senin mesaj kutun kapalı bari beni takip et lütfen ya
Durumu müsaitse evliliğe hazır hissetmişse erkek evlenir
Aşık olduğu zaman sevdiği zaman
Her insanın kriteri istekleri farklıdır
borc ve ev durumuna gore
Bütçeye göre alıyorlar 🤪🤣
Kadın bunu hissettirir😎
Birden geliyor bunlara
Evlenilecek kadın eğlenilecek kadın mesele si bu
Tamam en erkek sensin dikkat et o kadınlar sizinle oynamasın bişey sanmayın kendinizi dünkğ bklar
Bizle oynamak bizim işimize gelir bi akşam kalsa kısa günün karı der geçeriz devam ederse ederiz
İşte böyle 5 kuruş etmeyen erkekler olduktan sonra ülke tabi gelişmez gurursuz seni
İşine gelirmiş ucuz seni
Ben oraya okadar güzel bişey yazdım beni bu hale sen getirdin erkeğin de kadının da evlenilecek eğlenilecek hali var bunu dedim kadın düşmanı ilan ettin beni
Bir Kızın yorumuna gelip bunu sadece erkeklere özelmiş gibi bir şekilde yazarsan tabiki cevabını veririm birde güzel bişey yazdım diyorsun kimsenin kimseyle eğlenmeye hakkı yok karşıda ki öyle olsa
Kadınlara saygım sonsuz
O kadar sonsuz ki kadınları hem evlenilecek hemde kullanılabilecek olarak ayırıyorsun helal sana
Şimdi bak o sözü sana demedim evlilik kararını neye göre alıyor lar dedin ben de onu söyledim ki aynı şey senin içinde geçerli bi erkek var hovarda lik onda yalan onda ihanet onda evlenir misin düzgün birini istersin aynı şey erkekler için de aynı erkek ten daha hovarda kızlar var ama hepsi aynı demek değildir bu
Erkeklerden daha hovarda kızlar mı var 😂 bir erkeksin ve yüzdeliği bile bu şekilde ayarladın haklısın sende
Bana demedin diyemezsinde zaten öyle bir iddiada da bulunmadım dediğimi yargıladım ben normal olarak
Dediğini*
yok mu öyle kızlar var hayalin aklın almaz ki ona keza erkekler var her kasada çürük domates olur kızlarda da erkekler de de bunu dedim
Bir şeyi doğru düzgün söyledikten sonra çomağı sokuyorsun kanka farkında mısın
Erkeklerin yaptığı ve topluma ne kadar zararlı olduklarını sana anlatsam peki yinede diyecek misin erkeklerden çok kadınlar şöyle böyle diye
Peki anlat
Hayvana kadına kız çocuğuna erkek çocuğuna kapalıya tec*vüz ortalığa şiddet kadınların rahatça dışarıda akşamları gezememe sebebi erkekler her şeye aç olmaları nefislerini tutmamaları yani bir erkeğin hayvana kadar zararı olabiliyor bir şeytandan farkınız yok….
O dediğin yabancılarda ve nadir görülen bişey tek suçlarıda bu olsun😄
Savunma şekline gül gül öldüm
Neyse uyucam yazan arkadaşıda sayende rahatsız ettik cevap verme çünkü bildirim geliyor banadaaaa
Daha da neler var burada yazamıyorum iki kadının engelli bi çocuğa tecavüz ettiğini biliyor musun
Kanka bu saydıklarını eminim kimse bilmiyor ya buna çok çok emin ol ama sizin yaptıklarınız herkesin dilinde
Haberlerde boy boy
Dediğim gibi rahatsız ediyoruz yazma ya da toplu bir şekilde yaz sana cevap vermiyorum hayırlı geceler
Kadınlar gizli erkekler aşikar oldukları için öyle
Yav hadi ordan😁😁
Sen ne anlatırsan anlat herkes her şeyin farkında erkekler bile utanıyor resmen kendinden çünkü isimleri kirli
Bende onu demek istiyorum başka bi erkek suç yapıyor bütün erkekler kirleniyor bi kadın suç yapınca neden bütün kadınlara o gözle bakılmıyor işte sizin adeletiniz
Bana adaletten bahsetme Allah aşkına
Neden hanım efendi ona da mı bı sözün var
Var
Buy run
İşinize geldiği gibi konuşuyorsunuz işinize gelmeyenede adaletsizsiniz oluyor vay be
Tam bı erkek düşmanı ya sen evlenme ya da kızlar la evlen baya kin güdüyor sun bize
Arkadaş evlenmek zorunda değilim zaten neden herkes evlenmek zorunda gibi konuşuyorsun şu an bi er🧁le evlenmek enayilik zaten evlilik başlı başı saçma bişey erkek düşmanı olmamak için bir sebep söyle bende diyeyim ki evet haksızlık yapıyorum
Baban mesela o emektar adam o çalışkan adam Anlı'nın teriyle sizin için çabalıyor okutup büyütüyor daha ne söylenebilir ki
Sen benim babamı nerden biliyorsun yaşıyor mu yaşamıyor mu veyatta beraber mi yaşıyoruz neden böyle ezbere konuşuyorsun ee başka bir sebep dinliyorum
Ben genel olarak söylüyorum bende babasız büyüdüm ama genelde öyle dır hem cinselliğ nasıl yapican erkek olmadan he
Cinsellik için evlenmek gerekmiyor yapıyorum, bari onda işe yarayın zaten çoğunuz yaramıyorsunuz o ayrı konu
Ne ne orada kal 4 saaten aşa hiç yapmadım ben
Kişisel bişey demedim zaten sana çoğunluk olarak bahsettim niye üzerine alındın
Hayır yani söyleyim de hem madem erkekler bu kadar kötü cinselliğ de biz olmadan yapın bakalım hanım efendi
BeyEfendi kötülük ile cinselliğe nasıl bağdaştırdın mesela kötülükleri bir kenara bırakıp işimi gördürüyorum bunu kadar doğal bişey yok sonuçta hayatımda sonsuza kadar durmayacak
Aynı şeyi ben bı kız için söylesem işimi bitirip atıyorum desem benden kötüsü olmazdı dimi hem çok kotuyuz cinsellik sırasında öldüren de erkek ya öldürürse seni ya kacirirsa erkek bu kötü nasıl gidiyorsun yanına
İçimi bitirip atıyorum demedim evlilikte bile böyledir iş görme denir bunu ve öldürlmekten bahsettin 3 yıllık bir ilişkiden bahsediyorum tabiki söylemedim de tanıdım iyice başta böyle düşünmüyordum çünkü yaşım azda olsa küçüktü sonradan gördüm her şeyi ve böyle devam etti Allah senin nasıl öleceğini ve saatini bilendir kanka evde bile ölebilirsin bişey olmadan korkma bu kadar ölmekten
Niye on senelik evli olan insanlar bile bu gibi durumlarda olabiliyo hem ben erkeğim unutma korkan değil korkulan taraftayim
Özelden yazacaktım kapalıymış ben sana dünden beri diyorum ki cevap yazma uzamasın
Vay be erkeksin ve korkmuyor musun ne tür bi ergenliktesin erkekler gerçekten geç olgunlaşıyor kanıtlanmış bi b*çklık canın var ve diyorsun korkutan tarafım sana helal olsun ee başka nelerin var bakalım böyle
Konuştukça batmışsın johnnyufdycx
Çok ters sin
Sadece eğlenilecek erkeksin akhakahakahaj
TM eğlen ozaman istediğn gibi eğlendiririm ben seni yeterki sen iste 😘
Yerin dbine çakılmış zaten ne şeref kalmış ne gurur gel beni kullan diyor üzerine sçarlar bile böyle erkeğin😂
Bilmiyorum ki sormadım hiç kimseye neye göre aldın diye
Kadının eğitimi ekonomik durumu karakteri yaşı duygusal durumu anne baba ilişkisi
Ruh eşim olduğunu anladığımda alacağım karardır. 🙂 Ona baktığımda, kendimi görmek istiyorum.
Hayat arkadaşına gerek duyar erkek ondan evlenir yalnız kalmamak için
Müstakbel kayınvalide ve kayınpederin varlık derecesine göre karar veriyoruz. :):
''Tamam ya daha güzelini bulamam bence'' dedikleri anda
Hayır gerçekten güvendiği anda
Sadece seks yapmak için evlenen bir erkek istiyorum ben
Burdayım😁 ama sadece onun için evlenmektense fb olmak daha mantıklı bence
Evleneceğim kişiyle huzurlu bir hayat yaşıcağıma inanırsam evlenirim.
S@laklığımız Tuttuğu zaman karar veriyoruz 😂
Çoğu kendisi ile ilgilenecek hizmetçi arıyor 😒
evlilik için milyonları dökecek. kadının beyanı esastır cümlesinin aktif olduğu ülkede süresiz nafaka belasına maruz kalacak. ve o 2 cümle mi zorunuza gidiyor?
Evlenme o zaman 😃seni zorla oraya oturtup seni başına bela etmesinler 😃
ben düşünmüyorum zaten zırlayan sensin
Seninle mi uğraşacam şimdi işine bak 😃
üzgün işaret atmıs zırlamaya devam et
Emojilerin ne anlama geldiğini bile bilmiyorsun ne diyim 😃
Hayat planlarına göre.
Düzen ve yuva kurmak, sevmek ve çocuk
Çok zorda kalırsak evleniyoruz
Zorda kalınacak ne var kanka bu kadar muhtaç olmayın hangi anlamda olursa olsun
Yalnızlık sıkıyor boğuyor depresyona sokuyor ve daha birsürü şey
Duygularından emin olduğumuz kadınla.
kendileri pek bilmiyor bence
güzellik > Sevgi > Sadakat
Zar atıyoruz düşeş gelirse evleniyoruz🤪🤪
Daha iyisini bulamayacağını düşündüğünde.
Aşıksam imkanlar ywterliyse tmmdır
bak hic bilmedigim bisey bilgi almaya geldim 😀
helal olsun kiz iyi ki akil ettin 😘
bu ne ya soruyuda mindar etmisler insan gibi cevaplayan bi kac kisi var
bir anlık hata
Açıkçası bende merak ediyorum
Hissettiğim güvene göre.
(Kendi adıma)
Doğru insan olduklarını düşündüğünde
Hiç bilmiyorum. Anlatıyorlar anlamıyorum.
artık evlenmiyorlar bitti o devir artık
Mantığıma göre alırım evlilik kararını
Doğru kişiyi bulduğuna emin olduklarında
Kızın sıkıştırmasına göre
Anlaşma saygı sevgi oldu mu hepsi olur
Hiç bilmiyorum… 🤷🏼♀️
Karşıdaki kişinin uygunluk seviyesine göre
Evlilik saçma bence
Aradaki sevgiye aşka göre
Sevgi Saygı ve Sadakate göre
Nalan çok ağlar mısın
Bütçelerine göre
Öncelikle güven
Akli melekelerini kaybedişlerine göre
Öyle deme 😂😂 çok sevdiklerinde bence 😂😂
@hemHarbiHemBarbie34 yüzde yüz öyledir😆😆
Mantığımıza göre. Veevlilik mantıksız
kadın yeterince itaatkar olursa evlenilir
İlham geliyor 😂😂
Meme ve göte sürekli sahip olma isteği
Bu iğrenç yanlız hiç hoş değil
Güzel kalca 3 cc dudak dolgu ne bilelim 😂
Nasıl da bilmiyorsun ama😂
Çaktırma 😎
🤫 Anlaştık