Ben babaneminkine şahit olmuştum. Siz hiç , bir insanın ölüm anına şahit oldunuz mu?
Evet
Hayır
Bambaşka bir şey söylemek istiyorum...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Akşam saat 8 gibi evde yemek yiyoduk.. Karşı apartmandan bir çığlık sesi geldi.. ara sıra bize gelip gitmişlikleri vardı işte neyse kadın cama çıktı babam ölüyo babam ölüyo diye bağırmaya başlayınca biz fırladık gittik.. adam yer sofrasında yemek yerken kalp krizi geçiriyor.. bende ordayım tabi.. 55-60 yaşlarında bir adamdı zaten.. böyle uzanmış yere gözler tavana bakıyo falan.. adamın surat falan sapsarı olmuş.. ambulansı aradık tabi.. gelene kadar adam öldü gözümüzün önünde.. adamın dili boğazına kaçmış.. benim peder elini gırtlağına attı adamın dilini çekmeye çalıştı ama nafile.. öldü adamcağız.. bire bir şahit oldum adam can verirken allah rahmet eylesin..
Allah rahmet eylesin.. Kötü bir durum..
Kesinlikle Amin...
Anneannemin...
Hayatımın en kötü günüydü.
O ölmemesi gereken bir kadındı.
O ölmesindi de ben ölseydim keşke.
Bir saniye onu görebilmek için sanırım her şeyimden vazgeçebilirdim..
(Seni çok özledim küçük dev kadın)..
Allah rahmet eylesin..
Amin. Teşekkür ederim.
Evet meslek gereği çok insanın ölümüne şahit oldum.
Ama yakınlarımdan kimsenin ölümünü henüz görmedim, Allah göstermesin.
En iyi görüş için teşekkürler.
Rica ederim. Katıldığın için ben de teşekkür ederim. ;)
Allah göstermesin o an bende giderdim kesin gülme krizinden. . ters tepki veriyorum da ben:%
Ben de şu an güldüm :))
cenazede mevlutler lerde gulesim geliyor hep:))
Cevap
30Cevap
Yakınlarımdan 3 ünün hemde... Çok kötü bir psikoloji.
Dedem, babaannem ve halam. Babaannem bizde öldü gözümün önünde. Halam dedemlerin evinde öldü yatakta gözümün önünde.
Dedem ise yatalaktı ben küçüktüm ilk o zaman gördüm. konuşurken sesi kesildi 12 yaşında.
Çoğuna derim ölüm hep başa gelecek korkmuyorum diye. Şaşırıyorlar neden diye. Allah aşkına gözünün önünde ölünce ailenden birileri korkmuyorsun artık...
Aynen doğru dedin.. Bende senin gibi düşünüyorum. Şahit olunca korkutmuyor..
Amin..
Brnde babanneminkine şahit oldum çok etkilendim piskolojim bozuldu ya kaç ay oldu hala tek kalamam ışığı kapatım yatamam o titremesi yüzünün şekli inan çok korkutucuycu ama veft ettiğinde sanki uyyo gibiydi:'( canım babannem ya
Allah rahmet eylesin.
Bambaşka bir şey söylemek istiyorum;
Gecen yilda yürüyordum tanimadigim kiz karsidan geliyordu ellerini acmis arkamdada kiz vardi oda acmisti ve sarildilar. Bende yürüdüm gittim. /:
Ya bu seçeneği koymak istemiyorum işte bu sebepten :))
Ne ama mizah anlayisim bu kadar neden rencidee ediyosn beni :( hii ;(
Mizah anlayışına bayıldım. Ciddiyim. :)
Tessekurler o zaman (; biyerde gene karsilasicazz eminimm. p
Hayır ve umarım şahit olmam. Dedem öldüğünde imam yıkarken su taşıdım. Sadece bir göz ona bakabildim. Sonra mezara defnedildiği sırada da ordaydım.
birinin olumune sahit olmadim ama hayallerimin öldügunu gormedigim gun olmadi.. hepsi birer kiskanc cirkef insan yuzunden.
Dayımın ölüm anına şahit olmuştum , gondoldan düşmüştü
hatırladığım ilk şey dedemin hastane anıları ve vefatı.
Evet anneannem yanımda öldü çok kötü bir şey Allah kimseye göstermesin birde sevdiğin biri olunca çok etkileniyordu insan
malesef oldum biri yolda giderken kalp krizi geçirmişti yardım etmek istedim ama başarılı olamadım kalp masajı yaptım ama kurtaramadım gözlerimin önünde can verdi piskolojim 2 ay düzelmedi :((
Ölüler çok güzel o kadar huzurlu duruyor ki bazıları
Dedemin arkadasimin dayimin tanimadigim bircok kisinin :(
Izledigim halı saha maçında 25 yaşlarında bir genç kalp krizi geçirdi olduğu yere yığıldı öldü
Ölüm anına değilde öldükten sonra 1000'in üzerinde cesetle muhatap oldum.
bu gidişle bir tek kendi ölümüme şahit olacam
İnşallah mı denir ne denir... : )
sende mi :// :d
Olmadım , umarım olmamda
İnşallah. .
oldum, olmaz olaydım.. O günden beri motosikleti ne sürücü olarak kullanırım, ne arkaya binerim..
bilmiyorum ilk yardım yaptığım oldu ama
Sayılmaz
ölmüşte olabilirler. en yakın olarak 2 ay öncesinde bir tane trafik kazası olmuştu cocugun nabzı vardı sadece araba vurup kacmıstı. ambulans yakındakileri yatıstırma nabız kontrolu gönderdim gitti. bilmiyorum umarım yaşıyordur.
Evet, kollarımda öldü yaşlı bir adam.
Hayır, umarımda olmam hiç..
hayır olmakta istemem :/ yakınımın
Evet ama hatırlamak istemiyorum
Evet, işim gereği...
Meslek nedir? :)
hemşireyim
En az 100 defa şahit olmuşumdur
Arabayla babam adama çarptı öldü
ben de babaannemin vefat anında yanındaydım...
Araba çarpmisti, haliyle ölmüştü.
Trafik kazasında şahit oldum malesef
Ölüm anı değilde öldükten sonra 2 ceset gördüm.
6 yaşımda şahit oldum
Olmuş olabilirim hatırlamıyorum.
Öldürmeden saniyeler once gordum 😝
Hayır. Allah göstermesin. :(
Hayır ve ölü birini hiç görmedim
yok ama kucukken morga girdim 2 olu vardi ceset
Hen akraba hem dışdan kişilerde gordun
ölüsünü gördümde şahit olmak istemem
evet çok acı.
Allah korusun ya..
Hayir
Evet
Hayır
Hayır
Hayır.
Evet
Hayır.
Anneminkine oldum.
Evet
Coook oldum
evet onlarca kez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar