İcra haciz kağıdı :( şimdi ne olacak lütfen bakın?

https://ibb.co/n6zZRwg

Arkadaşlar hızlı resim yükledim lütfen bakın. Durum şu ki esim 6 ay önce aldığı birseyon borcunu ödememiş icralık olmuş sorduğumda ben aldım benim yerime babamgil aldı kefil oldum odememisler ben napayım diyip duruyor anlamıyor inatlasiyor. bu kağıt dün annemgilin eve gitms adresim oraya kayıtlı olduğu için öde diyorum ödeyemem diyor çok korkuyorum kiradayiz üstümüze ev araba yok bı tane çocuk var eşyalarımız desen herşeyden bı tane kot 2 de oturuyoruz zaten ne olacak bir hafta içinde Hafize mı gelcekler? Gelirlerse ne alırlar süreci bilen yazabilir mi lütfen

İcra haciz kağıdı :( şimdi ne olacak lütfen bakın?
Cevapla