Tek bi yakın erkek arkadaşım var diye üni de bana 0r*pu muamelesi ediyorlar ben mi haksızım?

Tek bi yakın erkek arkadaşım var yediğimiz içtiğimiz bile ayrı gitsin istemem kendime ne alırsam onunla da paylaşıyorum... birlikte gülüyoruz eğleniyoruz kafa dengiyiz moralimiz olmasa dertlesiyoruz ama üni deki kişiler sanki ben 0r*puymusum gibi bi gözle bakıyor... çocugun sevgilisi olsa diycem evet yaptığım yanlış ama benimde ilişkin yok onun da arkadaşız vakit geçiriyoruz ben bu muameleyi görüyorum

Tek bi yakın erkek arkadaşım var diye üni de bana 0r*pu muamelesi ediyorlar ben mi haksızım?
Cevapla