Aile & Toplum Cok cisiniz geldi ne yaparsiniz etrafta wc yok? Nur2005 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Tutamayıp altına kaçırdınız mi hiç Güncellemeler1 yıl Altına yapanlar kızlar söyleyin bakalım kimler kaçırdı 😂😂 Cok cisiniz geldi ne yaparsiniz etrafta wc yok? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. bir şey yapmam 0 0 Yorumla
HeadSh0t Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ben otobüste pet şişeye yapmıştım küçük ken 😀😀😀😀 0 12 Yorumla Nur2005 1 yıl Ya ses çıkmadı mı insanlar görmüştür manyak 1😂 Yorumla HeadSh0t 1 yıl En arka köşede idim birde gece idi 😀😀😀 Yorumla Nur2005 1 yıl Ooo sen iyiyirtmissin o zaman😂😂 Yorumla HeadSh0t 1 yıl Evet birde arka koltukta benden başkası yoktu ohhh ışıklar kapalı felan 😀😀😀 Yorumla Nur2005 1 yıl Ben olsam gidiklardim seni donuna yaptırırdım Yorumla HeadSh0t 1 yıl Sen olsa yapmam ki zaten görürsün ayıp olur Yorumla Nur2005 1 yıl Ee ne yapacaktın yol boyunca Yorumla HeadSh0t 1 yıl Sen uyuyunca yapardim Yorumla Nur2005 1 yıl Uyuyamıyorum ki ben otobüste 😂😂 Yorumla HeadSh0t 1 yıl Uyursun uyur 😀 Yorumla Nur2005 1 yıl Uyumam baktım kivraniyorsun şu sisesini sallarim😂😂 Yorumla HeadSh0t 1 yıl Yok daha neler ya 😀😀 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Valla agaclik bi yere gider iserim. Cantamdan selpak cikarir cikarir silerim disarda isemek igrenc ya 0 53 Yorumla Nur2005 1 yıl Millet görür be nasıl yaparsın Yorumla Cevap sahibi 1 yıl İste gormeyecekleri bi yere gidip veya cami restoran tuvaletlerine falan giderim ama yoksa yesillik bi yere Yorumla Nur2005 1 yıl Ay ben yapamam ya ki yapamadım da Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Nasi yapamazsin? Kimsenin olmadigi yesillikler vardir her sehirde gidicen isicen silicen peceteyi atican kacican Yorumla Nur2005 1 yıl Ay sen profesyonelsin yaptın mı hiç öyle Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ohooo cook. Köydeyken de hep yaparım Yorumla Nur2005 1 yıl Tuvalet yok mu sizin köyde görmüyor mu kimse büyük cesaret ben donuma işerim yapamam Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Tuvalet var da bahce de ormanin icinde kim gorcek eve cikmak icin bayir tirmanicagima iserim daha iyi Yorumla Nur2005 1 yıl Hala yapıyor musuun Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Her bahceye inisimde yapiyorum genelde kimsenin gormeyecegine eminsem bazen pecete bazen agac yapragi kullaniyorum tuvalet kagidi niyetine 😂😂 he bi de denize de yapiyorum Yorumla Nur2005 1 yıl Oha valla tamam deniz Dr ben de bahcede yapma git tuvalete ya böcek falan gelir Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Valla o bayiri hiic cikamam falan gelmesin diye ozellikle kontrol ediyorum cevremi zaten Yorumla Nur2005 1 yıl Ay ben olsam var ya beklerdim yapana kadar kaçırır misin diye altina Yorumla Cevap sahibi 1 yıl O riski almaya gerek yok ise gitsin Yorumla Nur2005 1 yıl Son raddeye gelince o pantolonu çözerken kaçırma sonra 😂😂 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl O kadar tutman ki geldiğinde işerim riske atmaya gerek yok Yorumla Nur2005 1 yıl Sen şahane detaysin ama illa başına denk gelir ya bence herkes bi kere de olsa altına kacirmistir Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Valla ben hiç kaçırmadım 😂 Yorumla Nur2005 1 yıl Ama sen kacirmazsin zaten belli çişin gelince donunu indirip yapıyor hemen 😂😂 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Riske atmiyorum garanticiyim koca orman bizim hem kimse gelemez goremez de Yorumla Nur2005 1 yıl Yaa iyi bakalım benim başıma geldi Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Gelince yesillige kossan boyle olmazdi Yorumla Nur2005 1 yıl Aşkım millet içinde belki100 kişi var sadece 5 kişi bekliyoruz tutarım dedim kaçtı kaçtı sonra hepsi gitti sen yerimde olsan ne yapardin Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yerinde olmazdim cunku ben geldigi gibi isiyorum Yorumla Nur2005 1 yıl Bi anda geldi ya anlamadım Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bi anda geliyosa doktora gitmen gerekebilir bi de kizlar icin ayakta iseme aparatlari var al en kotu coook sikisirsan halledersin onunla Yorumla Nur2005 1 yıl Yok nereye yapacam ayakta biri görür fotoğraf çeker tutamazsam ederim vallahi donuma Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Doktora gitt Yorumla Nur2005 1 yıl Neden kii Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Saglikli bi insanin bi anda gelmez Yorumla Nur2005 1 yıl Çok kahve şu ictim Yorumla Cevap sahibi 1 yıl He biraz sikinti Yorumla Nur2005 1 yıl Anlık geldi sonra da ayağımdan aktı gitti Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ne guzel dikkat et bi dahakine Yorumla Nur2005 1 yıl Senin başına gelince hatırla benii Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Basima gelmedi gelmez Yorumla Nur2005 1 yıl Buyuk konusma bence Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Konustum kendimi biliyorum basima gelmezz Yorumla Nur2005 1 yıl Helal olsun kocanın sevgilin başına gelir belki illa görürsün bu dünyada tek altına işeyen ben olamam ya Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Valla teksib Yorumla Nur2005 1 yıl Hayir canım yapanlar vardir Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yani ben yapmam Yorumla Nur2005 1 yıl Sana kaçıran denk gelir o zaman Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Gelirse bosanirim 👍 Yorumla Nur2005 1 yıl O kadar mı be ne bu böyle katisin çocuğun da yapacak Yorumla Cevap sahibi 1 yıl O yapsin koca koca insanlar yapmasin Yorumla Nur2005 1 yıl Tutamamış olamaz mı yani Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Tutsun Yorumla Nur2005 1 yıl Ya işte insanlık hali ya Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yok isemiceksin Yorumla Nur2005 1 yıl Ablam olsan doverdin beni o zaman Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yoo dovmem Yorumla Nur2005 1 yıl Ne yapardın Yorumla
nisasuuu Takip Et Xper 4 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Tuvalet bulmandan başka şansım yok 1 5 Yorumla Nur2005 1 yıl Wc yok ya da son raddeye geldin mesela Yorumla nisasuuu 1 yıl Dona o zaman Yorumla Nur2005 1 yıl Yaptın mı hiç ya da yapan gördün mü Yorumla nisasuuu 1 yıl Yok Yorumla Nur2005 1 yıl Ben nasıl yaptım ya yek benim mi başıma geldii Yorumla
Cold_charismatic Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Tutamıyorum zamanıı şarkısını okurum 😂😂 0 4 Yorumla Nur2005 1 yıl Ya dalga gecme yaptın mı ya da gördün mü yapan Yorumla Cold_charismatic 1 yıl Yok yapmadım 😂 Yorumla Cold_charismatic 1 yıl Allah yardımcın olsun😂 Yorumla Nur2005 1 yıl İyi madem Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Altıma yaptım küçükken 😅🤦🏻 0 7 Yorumla Nur2005 1 yıl Bebekken mii Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yok 11 yaşında idim Yorumla Nur2005 1 yıl Okulda mi Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Burdan mı anlatim Yorumla Nur2005 1 yıl Anlat ya ne olacak herkesin başına geliyor Yorumla Cevap sahibi 1 yıl burada anlatmam özel konu Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Soru sahibi Yorumla
Sakininsan7 Takip Et Xper 5 Yaş: 38 1 yıl Sen yaptin galiba 0 41 Yorumla Nur2005 1 yıl Evet maalesef Yorumla Sakininsan7 1 yıl 😊😊 nasil oldu peki Yorumla Nur2005 1 yıl Sıra beklerken tutamadım esofmanima yaptım pacamdan aktı gitti sıcak sıcak çok kotuydu Yorumla Sakininsan7 1 yıl 🤣🤣🤣 ciddi mi Yorumla Nur2005 1 yıl Evet maalesef koca kızım. Ya herkes gördü Yorumla Sakininsan7 1 yıl Boş ver insanlık hali olabilir yani Yorumla Nur2005 1 yıl Olmamalı bu yaşta gri eşofmanım gitti Yorumla Sakininsan7 1 yıl Bi yandan seksi bi şey Yorumla Nur2005 1 yıl Nasıl be Yorumla Sakininsan7 1 yıl Bence oyle Yorumla Nur2005 1 yıl Fetişin mi var ne Yorumla Sakininsan7 1 yıl Galiba Yorumla Sakininsan7 1 yıl Kötü mü sence Yorumla Nur2005 1 yıl Hayır sen yaptın mı altına Yorumla Sakininsan7 1 yıl Yok hayir :) Yorumla Nur2005 1 yıl Ee nasıl hoşuna gidiyor Yorumla Sakininsan7 1 yıl Bi kadında hoşuma gider Yorumla Sakininsan7 1 yıl Seni oyle görmek istedim Yorumla Nur2005 1 yıl Neden ki be Yorumla Sakininsan7 1 yıl Bilmem var ama Yorumla Sakininsan7 1 yıl Sevimli ve seksi sanki Yorumla Nur2005 1 yıl Görsen ne olacak be popom bacaklarım her yerim ıslandı işte eve gittim oylece Yorumla Sakininsan7 1 yıl Seksi bir görüntü:) Yorumla Sakininsan7 1 yıl Üzerini değiştirip yıkamak isterdim seni mesela Yorumla Sakininsan7 1 yıl Hoşlanır mıydın Yorumla Nur2005 1 yıl Bence iğrençtim görsen ögk derdin be ama olabilir hoşuna gitmiştir gördün mü hiç yapan kadın da sonra mı hoşuna gitti Yorumla Sakininsan7 1 yıl Evet Yorumla Sakininsan7 1 yıl Gördüm yani Yorumla Nur2005 1 yıl Kimi gördün Yorumla Sakininsan7 1 yıl Kiz arkadaşımı Yorumla Sakininsan7 1 yıl Eski Yorumla Nur2005 1 yıl Anlat bakim Yorumla Sakininsan7 1 yıl Buradan olmasın mesajda atamıyoruz ama Yorumla Sakininsan7 1 yıl Ulu orta olmaz yani Yorumla Nur2005 1 yıl Neden nasıl yaptı altına sadece Yorumla Sakininsan7 1 yıl Disarida bi barda tuvaletler doluydu giremedi Yorumla Nur2005 1 yıl Pantalonuna yaptı oda he 😂😂 Yorumla Sakininsan7 1 yıl Evet aynen Yorumla Nur2005 1 yıl Hayir ya sordum sadece kızı neden terk ettin Yorumla Sakininsan7 1 yıl Öyle bir sebebi yok Bitti yürütemedik Yorumla Nur2005 1 yıl Hmm tamam bakalım Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Bir kez pet şişeye yaptım 😀😀 0 44 Yorumla Nur2005 1 yıl Ya siz in o şansınız var bizim yok yok wc ya donumuza Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet 😀😀 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Huni tasi Yorumla Nur2005 1 yıl Hayır oha nasıl tasiyem Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Boş araziye otur yap sende Yorumla Nur2005 1 yıl Birisi görür olmaz Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sen nereye yaptın 😀😀 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl En ilginç Yorumla Nur2005 1 yıl Altıma yaptım en ilginç i😂😂 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Hahaha Yorumla Nur2005 1 yıl Gulme ya gulme senin de başına gelir inş Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yengemle yapmıştı ne gülmüştüm Yorumla Nur2005 1 yıl İşedi mi donuna Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ben çıkarır yaparım bakan baksin Yorumla Nur2005 1 yıl Ben yapamam kızlar yapamayiz Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet ben şaka olsun diye gıdıkladim ne bilim zor tuttuğunu 😀😀😀 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Etek ile yaparsın ne olucak Yorumla Nur2005 1 yıl Oha kaç yaşında kadını altına mı işettin Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet ne bilim cisi var Yorumla Nur2005 1 yıl Çorabım batar Yorumla Cevap sahibi 1 yıl 😀😀😀 Yorumla Nur2005 1 yıl Yaşı kaçtı tutamamis koş koca kadin Yorumla Cevap sahibi 1 yıl 31 Yorumla Nur2005 1 yıl Oha evde mi yazık olmuş batmıştır her yer pantolonu Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yok bahcede Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ev olsa neden tutsun Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Su dokukfu dedik 😀😀 Yorumla Nur2005 1 yıl Oturuyor muydu ailecek mi oturuyordunuz Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yok Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Çay iciyodum digerleri zeytin topluyodu Yorumla Nur2005 1 yıl Ay ayakta altına işedi yani oha 31 yaşından kadın çok kötü Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet isedi 😀😀😀 Yorumla Nur2005 1 yıl Ay çok gelmiş tutamamism herhalde kızdı mı sana gordi insanlar Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yok kizmadi 😀😀 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Şu döküldü de dedi öyle dedik Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Etekti zaten kiloduda çıkardı gömdük topraga Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sorun olmadi Yorumla Nur2005 1 yıl İnandılar mi çok mu işedi ben olsam var ya sen yapana kadar uğraşırım Yorumla Nur2005 1 yıl Yengende baya gelişmiş kilodu çıkarmış ama etek islak Yorumla Nur2005 1 yıl Neden hayir Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Islak iç giyimde mi dursun Yorumla Nur2005 1 yıl Yani doğru Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Peki teşekkürler sohbet için Yorumla Nur2005 1 yıl Bende teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
bir şey yapmam
Ben otobüste pet şişeye yapmıştım küçük ken 😀😀😀😀
Ya ses çıkmadı mı insanlar görmüştür manyak 1😂
En arka köşede idim birde gece idi 😀😀😀
Ooo sen iyiyirtmissin o zaman😂😂
Evet birde arka koltukta benden başkası yoktu ohhh ışıklar kapalı felan 😀😀😀
Ben olsam gidiklardim seni donuna yaptırırdım
Sen olsa yapmam ki zaten görürsün ayıp olur
Ee ne yapacaktın yol boyunca
Sen uyuyunca yapardim
Uyuyamıyorum ki ben otobüste 😂😂
Uyursun uyur 😀
Uyumam baktım kivraniyorsun şu sisesini sallarim😂😂
Yok daha neler ya 😀😀
Valla agaclik bi yere gider iserim. Cantamdan selpak cikarir cikarir silerim disarda isemek igrenc ya
Millet görür be nasıl yaparsın
İste gormeyecekleri bi yere gidip veya cami restoran tuvaletlerine falan giderim ama yoksa yesillik bi yere
Ay ben yapamam ya ki yapamadım da
Nasi yapamazsin? Kimsenin olmadigi yesillikler vardir her sehirde gidicen isicen silicen peceteyi atican kacican
Ay sen profesyonelsin yaptın mı hiç öyle
Ohooo cook. Köydeyken de hep yaparım
Tuvalet yok mu sizin köyde görmüyor mu kimse büyük cesaret ben donuma işerim yapamam
Tuvalet var da bahce de ormanin icinde kim gorcek eve cikmak icin bayir tirmanicagima iserim daha iyi
Hala yapıyor musuun
Her bahceye inisimde yapiyorum genelde kimsenin gormeyecegine eminsem bazen pecete bazen agac yapragi kullaniyorum tuvalet kagidi niyetine 😂😂 he bi de denize de yapiyorum
Oha valla tamam deniz Dr ben de bahcede yapma git tuvalete ya böcek falan gelir
Valla o bayiri hiic cikamam falan gelmesin diye ozellikle kontrol ediyorum cevremi zaten
Ay ben olsam var ya beklerdim yapana kadar kaçırır misin diye altina
O riski almaya gerek yok ise gitsin
Son raddeye gelince o pantolonu çözerken kaçırma sonra 😂😂
O kadar tutman ki geldiğinde işerim riske atmaya gerek yok
Sen şahane detaysin ama illa başına denk gelir ya bence herkes bi kere de olsa altına kacirmistir
Valla ben hiç kaçırmadım 😂
Ama sen kacirmazsin zaten belli çişin gelince donunu indirip yapıyor hemen 😂😂
Riske atmiyorum garanticiyim koca orman bizim hem kimse gelemez goremez de
Yaa iyi bakalım benim başıma geldi
Gelince yesillige kossan boyle olmazdi
Aşkım millet içinde belki100 kişi var sadece 5 kişi bekliyoruz tutarım dedim kaçtı kaçtı sonra hepsi gitti sen yerimde olsan ne yapardin
Yerinde olmazdim cunku ben geldigi gibi isiyorum
Bi anda geldi ya anlamadım
Bi anda geliyosa doktora gitmen gerekebilir bi de kizlar icin ayakta iseme aparatlari var al en kotu coook sikisirsan halledersin onunla
Yok nereye yapacam ayakta biri görür fotoğraf çeker tutamazsam ederim vallahi donuma
Doktora gitt
Neden kii
Saglikli bi insanin bi anda gelmez
Çok kahve şu ictim
He biraz sikinti
Anlık geldi sonra da ayağımdan aktı gitti
Ne guzel dikkat et bi dahakine
Senin başına gelince hatırla benii
Basima gelmedi gelmez
Buyuk konusma bence
Konustum kendimi biliyorum basima gelmezz
Helal olsun kocanın sevgilin başına gelir belki illa görürsün bu dünyada tek altına işeyen ben olamam ya
Valla teksib
Hayir canım yapanlar vardir
Yani ben yapmam
Sana kaçıran denk gelir o zaman
Gelirse bosanirim 👍
O kadar mı be ne bu böyle katisin çocuğun da yapacak
O yapsin koca koca insanlar yapmasin
Tutamamış olamaz mı yani
Tutsun
Ya işte insanlık hali ya
Yok isemiceksin
Ablam olsan doverdin beni o zaman
Yoo dovmem
Ne yapardın
Tuvalet bulmandan başka şansım yok
Wc yok ya da son raddeye geldin mesela
Dona o zaman
Yaptın mı hiç ya da yapan gördün mü
Yok
Ben nasıl yaptım ya yek benim mi başıma geldii
Tutamıyorum zamanıı şarkısını okurum 😂😂
Ya dalga gecme yaptın mı ya da gördün mü yapan
Yok yapmadım 😂
Allah yardımcın olsun😂
İyi madem
Altıma yaptım küçükken 😅🤦🏻
Bebekken mii
Yok 11 yaşında idim
Okulda mi
Burdan mı anlatim
Anlat ya ne olacak herkesin başına geliyor
burada anlatmam özel konu
Soru sahibi
Sen yaptin galiba
Evet maalesef
😊😊 nasil oldu peki
Sıra beklerken tutamadım esofmanima yaptım pacamdan aktı gitti sıcak sıcak çok kotuydu
🤣🤣🤣 ciddi mi
Evet maalesef koca kızım. Ya herkes gördü
Boş ver insanlık hali olabilir yani
Olmamalı bu yaşta gri eşofmanım gitti
Bi yandan seksi bi şey
Nasıl be
Bence oyle
Fetişin mi var ne
Galiba
Kötü mü sence
Hayır sen yaptın mı altına
Yok hayir :)
Ee nasıl hoşuna gidiyor
Bi kadında hoşuma gider
Seni oyle görmek istedim
Neden ki be
Bilmem var ama
Sevimli ve seksi sanki
Görsen ne olacak be popom bacaklarım her yerim ıslandı işte eve gittim oylece
Seksi bir görüntü:)
Üzerini değiştirip yıkamak isterdim seni mesela
Hoşlanır mıydın
Bence iğrençtim görsen ögk derdin be ama olabilir hoşuna gitmiştir gördün mü hiç yapan kadın da sonra mı hoşuna gitti
Evet
Gördüm yani
Kimi gördün
Kiz arkadaşımı
Eski
Anlat bakim
Buradan olmasın mesajda atamıyoruz ama
Ulu orta olmaz yani
Neden nasıl yaptı altına sadece
Disarida bi barda tuvaletler doluydu giremedi
Pantalonuna yaptı oda he 😂😂
Evet aynen
Hayir ya sordum sadece kızı neden terk ettin
Öyle bir sebebi yok Bitti yürütemedik
Hmm tamam bakalım
Bir kez pet şişeye yaptım 😀😀
Ya siz in o şansınız var bizim yok yok wc ya donumuza
Evet 😀😀
Huni tasi
Hayır oha nasıl tasiyem
Boş araziye otur yap sende
Birisi görür olmaz
Sen nereye yaptın 😀😀
En ilginç
Altıma yaptım en ilginç i😂😂
Hahaha
Gulme ya gulme senin de başına gelir inş
Yengemle yapmıştı ne gülmüştüm
İşedi mi donuna
Ben çıkarır yaparım bakan baksin
Ben yapamam kızlar yapamayiz
Evet ben şaka olsun diye gıdıkladim ne bilim zor tuttuğunu 😀😀😀
Etek ile yaparsın ne olucak
Oha kaç yaşında kadını altına mı işettin
Evet ne bilim cisi var
Çorabım batar
😀😀😀
Yaşı kaçtı tutamamis koş koca kadin
31
Oha evde mi yazık olmuş batmıştır her yer pantolonu
Yok bahcede
Ev olsa neden tutsun
Su dokukfu dedik 😀😀
Oturuyor muydu ailecek mi oturuyordunuz
Yok
Çay iciyodum digerleri zeytin topluyodu
Ay ayakta altına işedi yani oha 31 yaşından kadın çok kötü
Evet isedi 😀😀😀
Ay çok gelmiş tutamamism herhalde kızdı mı sana gordi insanlar
Yok kizmadi 😀😀
Şu döküldü de dedi öyle dedik
Etekti zaten kiloduda çıkardı gömdük topraga
Sorun olmadi
İnandılar mi çok mu işedi ben olsam var ya sen yapana kadar uğraşırım
Yengende baya gelişmiş kilodu çıkarmış ama etek islak
Neden hayir
Islak iç giyimde mi dursun
Yani doğru
Peki teşekkürler sohbet için
Bende teşekkür ederim
Peki etrafta ne var? Seçenekleri bilelim dkfkfj