Hiç babanızı ağlarken gördünüz mü?

Ben 22 yıllık ömrümde babamı ilk defa bugünlerde ağlarken gördüm. O kadar çaresiz hissetimki. Amcamı kaybettik kısa bi süre önce. Babam 50 yaşına gelmiş artık maddi manevi fazlasıyla yorgun bir adam zaten. bu yaştan sonra kardeş acısı çok zor. Onu ilk defa ağlarken gördüm ilk defa çaresiz güçsüz kolsuz kanatsız gördüm...😞

Hiç babanızı ağlarken gördünüz mü?
Cevapla