Gelişip kalıplanmaya elverişli bir vücudum yok ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 18 yaşında 53 kg 1,65 boyundayım. Hayvan gibi yememe rağmen biraz da genetikten dolayı gelişip kilo almaya yatkın bir vücudum yok.

Sosyal yaşantıma derinden etki ediyor bu durum. Özellikle kızlar zaten bir erkeğin nasıl biri olduğunu düşünürken, ona olan tutum ve davranışlarını seçerken dış görünüşüne göre yargıladıkları için adam yerine bile konmuyorum.

Gururumun kırıldığı ufak tefek olaylar da yaşıyorum gün içinde sık sık. Bir tanesini örnek vereyim : üniversite öğrencisiyim yurtta kalıyorum bu sabah yemekhanede görevli bi tane kadın çay kazanının taşınması için birinden yardım isteyecekti o sırada ben vardım orada. Kadın bana bakıp "şunu taşımama yardım..." derken cümlesini yarıda kesip beni küçümser bir surat ifadesi ile baştan sona süzdü sonra oradaki başka bir öğrenciye dönüp "sen yardım etsene sen daha babayiğitsin" dedi. Bunun gibi şeyler yaşıyorum gün içinde.

İleride bir eş çocuk sahibi bile olamama gibi senaryolar geliyor aklıma.

Gelişip kalıplanmaya elverişli bir vücudum yok ne yapmalıyım?
Cevapla