İyi niyetle birine bilgi verildiğinde karşı taraf hazmedemeyip tersliyorsa suçlu ben mi oluyorum?

Bugün iş arkdaşıma yeni başladığı için birkaç bilgi verdim bilmiyorum fazla mı rahatsız edici davrandım ama ona liderlik eden kişi bana tepki gösterdi sen karışma ben gerekli bilgiyi veririm diye kötü niyetim asla yoktu ve şimdi kendimi çok kötü hissediyorum çünkü hemen sonrasında başka birine söyleyip beni uyarması için göndermiş çok saçma hissediyorum normal mi haksız ben miyim
İyi niyetle birine bilgi verildiğinde karşı taraf hazmedemeyip tersliyorsa suçlu ben mi oluyorum?
Cevapla