İstemeden hata yapmış birine yüklenmek ne kadar doğru bir davranış?

Yanlış değil hata. Bugün karşılaştığım bir olaydan esinlenerek soruyorum. Hatasını kabul etmiş, istemeden hata yapmış birine yüklenmek ne kadar doğru?

İstemeden hata yapmış birine yüklenmek ne kadar doğru bir davranış?
İstemeden hata yapmış birine yüklenmek ne kadar doğru bir davranış?
Cevapla