İyi niyet kullanılıyorsa ne yapmam gerekir?

Merhaba. Annem çok fedakar biri. Yani karşındaki için kendini yok sayan biri yeterki karşıdaki iyi olsun ben kötü olsam da olur gözüyle bakar. Ve bu yüzden de iyi niyeti çok gasp ediliyor. Yani iyi niyeti kullanılıyor ve insanlar bunu bir fırsat olarak görüyor ve eziyor. Herkes istediğini söylüyor anneme kırıyor döküyor annem buna rağmen affediyor. Ama ben kızı olarak artık dayanamıyorum yani bu tür insanlardan intikam mı almalıyım bilmiyorum annem hayatından da çıkarmıyor bu insanları affedici bir kişiliği olduğu için. Bu insanlardan intikam mı almalıyım yoksa kendi hallerine mi bırakmalıyım hadlerini mi bildirmeliyim mesajla falan yani bunları yaparsam da nasıl yapacağım? o kadar çok kişi var ki böyle bunu yapan hepsinden intikam almam ömrümü falan alır herhalde. Ve çok koyuyor insanların anneme böyle davranması...
İyi niyet kullanılıyorsa ne yapmam gerekir?
Cevapla