Erkekler gerçekten ablamın anlattığı gibimi?

Ablam evli ve evlilikten konu açıldı işte kocanı kapıda güler yüzle karşıladığında erkek daha çok bağlanır dedim ama ablamda diyo ki
" Alakası bile yok , erkek fazla ilgiye gelmez , öyle olduğun zaman seni cepte görüyor ve takmıyor , bende ilk zamanlar eşimi kapıda müzikle bile karşıladım sonra baktım ki beni hep 2. Plana atıyor. Bı dışarı çıkalım desem aman boş ver diyip arkadaşlarıyla çıkıyor. Son 1 aydır trip atmadan surat asmadan mesafemi koydum , eve mi geldi o bana soru sorduğunda konuştum sadece , eskisi gibi başına gidip teli bırak benle ilgilen demedim , gün içinde aramayı kestim , yani suratımı asmadan soğuk yaptım , ve noldu biliyomusun bı kahve içmeye götürmeyen adam yanıma gelip hatun hazırlanda 2 gün biyerlere kaçalım dedi , yani kısaca erkek avcı ruhludur ve herzaman soğuk kadını mutlu etmeye çabalar diyor
Erkekler gerçekten ablamın anlattığı gibimi?
Cevapla