1 yıllık ilişkim var 2,3 gündür sıkıntılarım var diyor bende benle ilgilen diyorum arkadaşımda diyor ki
" Canım bak erkek beyni bizim gibi değil , tek bir konuya odaklanır , biz kadınlar gibi hem yemek yapıp bide Esra Erol izleyip bide telefonla konusamazlar , 5 tane abim var erkekleri bilirim , bir erkek sana sıkıntım var uygun değilim diyosa üstüne gitme kendi haline bırak. Abilerimden biliyorum sıkıntım var dediğinde üstüne gidersen kendinden daha çok sogutursun dedi
" Canım bak erkek beyni bizim gibi değil , tek bir konuya odaklanır , biz kadınlar gibi hem yemek yapıp bide Esra Erol izleyip bide telefonla konusamazlar , 5 tane abim var erkekleri bilirim , bir erkek sana sıkıntım var uygun değilim diyosa üstüne gitme kendi haline bırak. Abilerimden biliyorum sıkıntım var dediğinde üstüne gidersen kendinden daha çok sogutursun dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer