Arkadaşımın erkekler hakkında dedikleri doğru mu sizce?

1 yıllık ilişkim var 2,3 gündür sıkıntılarım var diyor bende benle ilgilen diyorum arkadaşımda diyor ki
" Canım bak erkek beyni bizim gibi değil , tek bir konuya odaklanır , biz kadınlar gibi hem yemek yapıp bide Esra Erol izleyip bide telefonla konusamazlar , 5 tane abim var erkekleri bilirim , bir erkek sana sıkıntım var uygun değilim diyosa üstüne gitme kendi haline bırak. Abilerimden biliyorum sıkıntım var dediğinde üstüne gidersen kendinden daha çok sogutursun dedi
Arkadaşımın erkekler hakkında dedikleri doğru mu sizce?
Cevapla