Babam eşime çok sert davranıyor, aşağılamaya çalışıyor?

4 yıldır evliyiz ve artık gına geldi. En normal hareketini bile aşağılamaya çalışıyor diğer damatlarının yanında. Onlara yaptığı iyiliği, övgüleri eşime hiçbir şekilde yapmıyor söylemiyor. Gerçekten oturmasını kalkmasını efendiliğini saygınlığını bilen biri eşim zaten evlendirirken sırf bu huyunu sevdiği için beni vermişti ona ama nolduysa bir yıl sonra değişti. 3 senedir adamın burnundan getirdi benimde çok canım sıkılıyor artık. Ayrımcılık yapıyor açıkça ama nedeni yok hiçbir şekilde. Bu durumda napılır yani babamı seviyorum sayıyorum ama böyle yapması çok zoruma gidiyor
Babam eşime çok sert davranıyor, aşağılamaya çalışıyor?
Cevapla