Toplu taşımaya binen yaşlı hamile ve engelliler neden yer bekliyor herkesten?

Oturarak gitmek istiyorlarsa o zaman taksiye binsinler. Hepimiz aynı parayı ödüyoruz sonuçta. Herkes birbirinden saygı bekliyor hürmet bekliyor ama başkalarına göstermiyorlar. 65 yaş üstüne bedava olduğu için yaşlılar binip binip geziyorlar okul saati iş çıkış saati demeden.
Toplu taşımaya binen yaşlı hamile ve engelliler neden yer bekliyor herkesten?
Cevapla