kabul ediyorum bağımlılığım var ve tek kaldığımda panik atakları yaşıyorum o yüzden beni asla yalnız bırakmıyor ve bende kalıyor günlerce
dün ise beni zorla doktora götürdü, ve Xanax ilacı yazıldı
sonra zorla ailemle görüştü, durumu anlattı her şeyi anlattı benimle ilgili kötü olan ne hissettiğimi falan
çünkü ben kapalı kutuyum kimseye anlatmam o kızdan başka
sinirlendim eve geri geçince neden aileme her şeyi anlattın dedim
Onlara ihtiyacın olmadığını düşünüyorsun ama bu doğru değil, kendini fazla yalnız hissedeceksin arkadaş farklı aile farklı onlarla kırgın olsan bile dedi
onlar seni çok seviyor ama sadece anlamıyor konuşmadığın için dedi
perşembe günü ise hastaneye götürecekler 🥲
dedim pazartesi olmaz mı son bir kez clube gideyim hafta sonu dedim
olmaz Ilayda kullanma limitin yok ve kendine zarar verme eğilimin var bu son kezlerin sonu gelmeyecek dedi
om22 yaşında ben 19
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer