Kız arkadaşım benim iyiliğim için çabalıyor ama ben sinirleniyorum neden sinirleniyorum bilmiyorum?

kabul ediyorum bağımlılığım var ve tek kaldığımda panik atakları yaşıyorum o yüzden beni asla yalnız bırakmıyor ve bende kalıyor günlerce

dün ise beni zorla doktora götürdü, ve Xanax ilacı yazıldı

sonra zorla ailemle görüştü, durumu anlattı her şeyi anlattı benimle ilgili kötü olan ne hissettiğimi falan

çünkü ben kapalı kutuyum kimseye anlatmam o kızdan başka

sinirlendim eve geri geçince neden aileme her şeyi anlattın dedim

Onlara ihtiyacın olmadığını düşünüyorsun ama bu doğru değil, kendini fazla yalnız hissedeceksin arkadaş farklı aile farklı onlarla kırgın olsan bile dedi

onlar seni çok seviyor ama sadece anlamıyor konuşmadığın için dedi

perşembe günü ise hastaneye götürecekler 🥲

dedim pazartesi olmaz mı son bir kez clube gideyim hafta sonu dedim

olmaz Ilayda kullanma limitin yok ve kendine zarar verme eğilimin var bu son kezlerin sonu gelmeyecek dedi

om22 yaşında ben 19

Kız arkadaşım benim iyiliğim için çabalıyor ama ben sinirleniyorum neden sinirleniyorum bilmiyorum?
Cevapla