Türkiye'de osurmak neden saygısızlık olarak görülüyor?

Avrupa'da gayet sıradan bir eylemdir. Geyirmek mesela saygısızlık olarak görülüyor. Uyku esnasında da hepimiz sürekli osuruyoruz bunlar çok doğal

Türkiye'de osurmak neden saygısızlık olarak görülüyor?
Cevapla