Türkiye'de regl neden öcü gibi görülüyor, ayıp bir şey mi?

Niye yani? Beni yaratan böyle yaratmış, kime ne. Tam olarak neresi utanç verici pardon? Hâlâ var bu eski kafalılar, yazık kafanıza. (Bir video gördüm de sinir bastı)
Ayıp (!)
Ayıp değil, çok doğal.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye'de regl neden öcü gibi görülüyor, ayıp bir şey mi?
Cevapla