Türkiye’de neden bu kadar sapık, tacizci aşağılık herif var? Sadece bu ülke de mi böyle?

Bu ülke de bu tiplerden fazla yok mu sizce de?
Özellikle bu sitede fazla fazla var. Ülkemizin haline ağlıyorum bildiğiniz Başka ülkelerde de mi böyle acaba diğer ülkelerde de bu kadar kadına şiddet uygulayan ******, tacizci köpekler, sapık pis “insanlar” işte anladınız siz bu durum çok üzücü

kimse saldırmasın Türkiye’yi kötüleyen yok burda Türküm diye gezinen yaratıklara benim lafım~
Türkiye’de neden bu kadar sapık, tacizci aşağılık herif var? Sadece bu ülke de mi böyle?
Cevapla