Bu ülke de bu tiplerden fazla yok mu sizce de?
Özellikle bu sitede fazla fazla var. Ülkemizin haline ağlıyorum bildiğiniz Başka ülkelerde de mi böyle acaba diğer ülkelerde de bu kadar kadına şiddet uygulayan ******, tacizci köpekler, sapık pis “insanlar” işte anladınız siz bu durum çok üzücü
kimse saldırmasın Türkiye’yi kötüleyen yok burda Türküm diye gezinen yaratıklara benim lafım~
Özellikle bu sitede fazla fazla var. Ülkemizin haline ağlıyorum bildiğiniz Başka ülkelerde de mi böyle acaba diğer ülkelerde de bu kadar kadına şiddet uygulayan ******, tacizci köpekler, sapık pis “insanlar” işte anladınız siz bu durum çok üzücü
kimse saldırmasın Türkiye’yi kötüleyen yok burda Türküm diye gezinen yaratıklara benim lafım~
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer