Annemle yaşıyorum 25 yaşındayım bazen bu durumdan sıkılıyorum normal mi?

Bazen saban tek uyanıp kimseyle konuşmadan kahvemi içmek istiyorum. Aslında ofisim var ve ofisimde odam da var sizce en azından haftada 1 gün ofisimde kalsam nasıl olur?

Annemle yaşıyorum 25 yaşındayım bazen bu durumdan sıkılıyorum normal mi?
Cevapla