Fakirlerin çocuk yapması yasaklanmalı bence?

3 4 gün evvel haberde duydum.
çocuğuna süt alacak parası yok ve alamıyormuş..
ama 6 tane çocuk yapmış.
böyle bir saçmalık olabilir mi?

ondan sonra o çocukları sokağa salarlar.
sokakta bizlere laf atan tinerci bıçakcı evsiz sokak serserileri yetişir.
fakirlerin çocuk yapmaması lazım. en fazla 1 tane yapsınlar yapacaklarsada
Güncellemeler
+1 yıl
O çocuklarada yazık arkadaşlar. İyi şartlarda büyümüyorlar.

Ben İNSANCIL düşünüyorum en başta
Fakirlerin çocuk yapması yasaklanmalı bence?
Cevapla