Arkadaşlar bence fakirlerin çocuk yapması yasaklanmalı siz ne dusunuyorsunuz ya da sınır getirilmeli Max 2 tane mesela sizce?

(yanlış anlaşılmasın bizimde maddi durumumuz iyi değil ) Ya fakirler genel anlamda ne çocuğa gelecek vadedebiliyor yani çocuğun maddi anlamda istediği birşeyi alamıyorlar çocukların hep gözü kalıyor baskasinin aldığında bide geneli de büyük cocuklarq baktiriyor çocuğa hani bence yasaklanmalı

Güncellemeler
1 yıl
Guncelleme
Arkadaşlar bence fakirlerin çocuk yapması yasaklanmalı siz ne dusunuyorsunuz ya da sınır getirilmeli Max 2 tane mesela sizce?
Cevapla