Fakir ve çirkinlerin çocuk yapması yasaklanmalı mı?

fakirler çocukların istediğini alamıyor artık bu devirde para çok lazım cirkinlerde genetikleri bozuk çocuklarda öyle oluyor

Fakir ve çirkinlerin çocuk yapması yasaklanmalı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
tüp bebek yapabilirler siz küçükken çirkin bu ya da ileride çirkin diye dışlamayı biliyorsunuz ama onlara yazık değil mi onlar doğuştan genetik bunları aldı anneleri babaları güzel olsa çirkin olmazlardı
Güncellemeler
+1 yıl
ya da çirkinlik diye bir şey olmasaydı dünya belki daha güzel olabilirdi soruda dikkat ederseniz çok zengin dubaide 10 tan evi olan prens olan birisi demedim fakir olmayan dedim durumunu düzeltip çocuk sahibi olabilirler o çocuğa da yazık her şey pahalandı dünyada. şimdi güzel olup ve çok zengin olu
Fakir ve çirkinlerin çocuk yapması yasaklanmalı mı?
Cevapla