Herkes çocuk yapmamalı özellikle fakir ve çirkin olanlar. Haksız mıyım?

  • Fakir çirkin çift zaten severek evlenmiş olmuyor genelde. Çocuk da çirkin olacak. Her ne kadar gayret etse de gençliğinin bir kısmı fakir ve çirkin geçecek. Paraya geç kavuşacak. Belki de hiç kavuşmayacak.
  • Zengin ve güzel/yakışıklı çiftin çocukları sefa sürerken o sürünecek. Karşı cins sevecek. Daha konforlu hayat yaşayacak.
  • Fakirin çocuğunun paraya kavuşup kavuşamayacağı da muamma.
  • Belki o dünyayı güzelleştirecek yok bilim insanı olacak ütopyaları çok düşük ihtimal. Gerçekci olmak lazım birçok kişi asgari ücretle çalışıyor.
  • Çirkin olanın aşk konusunda da şansı yaver gitmiyor. Genel olarak güzeller tercih ediliyor. Çirkin şansı pek yaygın değil. Gerçekci olmak lazım.
  • Dediğim kesimin yapmaması daha sağlıklı.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Herkes çocuk yapmamalı özellikle fakir ve çirkin olanlar. Haksız mıyım?
Cevapla