Bu kadınlar neden cinsiyetci bu kadar?

Geçen cinsiyetle ilgili bir soruya denk geldim böyle bir cevaba denk geldim.

"Kendinizld karistirmayin. Yol verme kavgasindan birbirini vuranlar biz değiliz. Sirf boşanmak istedi diye gururuna yediremeyip yakan, boğan, kesen, biçen biz değiliz. Ruh hastasi öfke problemli olan sizsiniz. Elhamdülillah biz gayet sağlikliyiz. Önce kendinizi tedavi edin kadinlar hakkinda konuşmak size kalmadi!"

Böyle insanlar toplumda maalesef.

Bu kadınlar neden cinsiyetci bu kadar?
Cevapla