Erkek arkadaşım Mısırlı, ailesi Mısırlı birini istiyor ama baskılamıyor?

Yine de son kararı ona bırakıyorlar. Ama benim açımdan yinede üzücü. Bugün kardeşi ona demişki, kız ve erkek arkadaş olmak için (ilişki), o onların orada normal ama burada değil. Yani bir açıdan bir yargı bu. Tartışmışlar. Erkek arkadaşım hiç öyle değil normalde.. Hiç tartışmaz. Çok medenidir. Hiçbir düşüncem yok şu an onunla farklı olan.. Ve kendi istediği şekilde hareket ediyor. Kimseye karar hakkı vermiyor hayatında. Bu güzel. Ama yinede üzüldüm biraz. Ben iyi kalpli biriyim tanısalar seveceklerine eminim.. ama olsun belki tanışınca her şey değişir. Henüz yüzyüze tanışmadık maalesef. Biraz iç dökmek istedim.. umarım her şey yoluna girebilir. Girmezse erkek arkadaşım hep yanımda biliyorum. Ama ailesiyle mutlu olsun, mutlu olalım isterim. Ailelerimize..

Güncellemeler
1 yıl
Kendisi İngiltere'ye taşınacak yakında umarım. Son sınava kaldı. Birkaç sınav vardı geçti.. orada herşeyden uzak olabiliriz.. nasıl istiyorsak öyle yaşayacağız. Sadece biraz kırıldım, istenmeyecek hiçbir şey yapmadım.. Hristiyan ailesi. Bende hristiyanım. Neyse.. umarım görüşünce değişecek çünkü baskılamıyorlar o kadar katı değiller
Erkek arkadaşım Mısırlı, ailesi Mısırlı birini istiyor ama baskılamıyor?
Cevapla