Rahatsızlığımin sebebi yüzünden dışarı çıkmıyorum?

Merhaba dostlar selamlar herkese rahatsizligim yüzünden dışarı çıkmıyorum kimseyle iletişim kurmak istemiyorum çünkü yaşadığım çok kkotu şeylerdi birileri beni yönetiyordu hastalığım hormon eksikti vücutta o yüzden bende dışarı çıkamıyorum edemiyorum insanlara kötü davranmış veya utanç verici birşeyler yaptık diye düşünüyorum o yüzden eve kapandik hiçbir şey yapasim gelmiyor ilaçlar kullanıyorum hastaneye yatisim oldu ama toparladım iyileştim ama kötü o eski halim yok her şey bitmiş geçmiş gitmiş yani ama insanlar beni gördüğü zaman kötü hissedecek diye üzülüyorum bu durum için ne yapabilirim nasıl dışarı çıkıp eglenebilirim teşekkürler şimdiden sıfırdan yeni bir hayat kurmak istiyorum öneriniz nedir
Rahatsızlığımin sebebi yüzünden dışarı çıkmıyorum?
Cevapla