Eşimin ailesini sevemedim bu yüzden boşanıyorum?

5 aylık evliyim eşimi çok severek evlendim ancak ailesini asla sevemedim çünkü benim onlar için yaptığım hiçbir fedakarlığın kıymetini bilmediler ve aşırı cimriler bana karşı. Eşim daha önce nişanlanıp ayrılmıştı o kız için alınan hiç kullanılmamış eşyaları kullanmayı kabul ettim hiç sorun etmedim o kız için alınan evde tuttukları takıları değiştirme tenezzülünde bile bulunmadan getirip bana taktılar ona da ses etmedim al sat zarar eder diye değiştirmemişler sonradan öğrendim. Ben bu fedakarlıkları yaparken ailesi ya da eşim bana bir kez bile bunları kabul ettin ama gönlünde kalan bizden istediğin başka bir şey de var mı elimizden geleni yapalım diye sormadı bile 1 tane bileklik istedim bayram hediyesi nişanlıyken onu bile kavga edip almadılar bir de bana hediye istenmez görgüsüz falan dediler bayramda bomboş geldiler. Tüm bunların yanında ben memurum eşim değil eşimden 20.000 lira fazla kazanıyorum ve eğitim durumum ondan daha iyi üstelik evlendiğimde kendi arabamı götürdüm eşimin arabası yok diye onu kullanıyorduk yani hem hiçbir şey istemedim hem de üstüne fazlaca şey götürdüm evlenirken ama ona rağmen hakettiğim değeri eşimin ailesinden göremedim. Bunun üstüne sık görüşmüyorum diye eşim beni zorladı ailesiyle ben sevmediğim için 2 haftada 1 görüşmek istemiştim ama olmazmış haftada 1-2 görüşülürmüş falan yani bende nerdeyse 2 günde 1 ailen bana bunu yaptı bunu yapmadı diye eşimi daraltıp kavga çıkarıyordum eşimde ailesini savunuyordu çoğu zaman artık dayanamadım boşanma davası açtım şimdi de sen beni bunalttın hergün ailemi şikayet ederek senin yüzünden boşanıyoruz diye beni suçluyor kendisinin ve ailesinin suçu yokmuş onlar yakın olmak istemiş sadece ama ben vicdan azabı çekiyorum şimdi acaba bunaltmasa mıydım o kadar diye ama ailesi hem kıymet vermedi hem de her şeyime karıştılar sigara kıyafet vs. Evi bile ailesine yakın yerden alma şartı koymuştu eşim bana ailesine yakın olmalıymış ben de bunun üstüne ben daha çok kazanıyorum krediyi ben ödeyeceğim annenin değil benim ne isteidğim önemli falan demeye başladım sonra da sen paranla beni ezmeye çalışıyorsun diye gurur yaptı ordan da beni suçladı yani Şu an herkes kendini akladı günah keçisi ben oldum bu suçluluk psikolojisinden çıkamıyorum. Evlenmeden önce aldığım arabamı satıp yine evlenmeden önce biriktirdiğim paramla arabamı değiştirmek istedim eşimden hiç destek almadan yapmak istedim ki sadece bana ait olsun diye yine ailemizin arabası olacaktı ama sadece benim üzerime olsun istedim ortak olmasın dedim diye arabana ortak etmek istedin diye beni suçladı ailesi çok paragöz bi insan boşanma davası atılmadan daha bankada takıları koyduğumuz ortak hesaptan gidip eşim paranın yarısını çekmiş onların taraftan takılmış çoğu onun haklıymış öyle dediler sizce ben mi suçluyum gerçekten kafam çok karıştı manipüle mi ediliyorum?

Eşimin ailesini sevemedim bu yüzden boşanıyorum?
Cevapla