Sizce bu yaşta ekonomik durumum iyiyimi?

Yaş Yeni 20 oldum
Kız sevgili falan işlerini bıraktım
Sadece yatırım odaklı bir hedefim var artık.

Aile Fakir değil
Ailede bunlar var
4+1 ev köyde yeni yapım 6 yıllık ev.
45-60 dönüm tarla.
1 milyonluk Ford transit 2017 model
96 model Broadway var az yakıyor diye almıştık.
12 inek,2 Tosun,9 dana,


Ben kendim inşaatta çalışıyom aylık 51.000 TL maaş sıfır masraf direk cebe
şu an işe başlayalı 3 ay oldu 151.000 TL oldu bu yıl tahminen 400-500-600 bin TL param olacak bunun tamamını altına yatırmayı düşünüyorum diyer yıllardaki maaşlarıda çünkü masrafın hiç yok yer, yeme, içme, elektrik veya su masrafıda yok full sıfır masraf maaş direk cebe.

İleride miras bölüştüğünde muhtemelen 20-25 dönüm tarla düşecek bana o tarladanda yıllık bana 300-500 bin TL ek gelir gelecek mahsulden.

Bu parayıda direk altına yatırmayı düşünüyorum düşünüyorum.
Sizce bu yaşta ekonomik durumum iyiyimi?
Cevapla