Bu yaşta bu kadar zengin olmam iyi mi yoksa dezavantaj mı sizce?

Bu yaşta bu kadar zengin olmam iyi mi yoksa dezavantaj mı sizce?
Bu yaşta bu kadar zengin olmam iyi mi yoksa dezavantaj mı sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Şirketimizin ve aile miras üzerine olan gayrimenkuller ve arsalar var daha bunlardan hariç
Bu yaşta bu kadar zengin olmam iyi mi yoksa dezavantaj mı sizce?
Cevapla