Sürekli ölümü düşünüyorum, bazen de kurtuluş olarak görüyorum, hasta mıyım ben?

Hayatta sürekli sorun yaşıyorum. Çözülecek gibi değil. Aslında çözümü var ama etrafındaki birkaç kötü niyetli insanlar yüzünden çözülmüyor. Daha da kötüye gidiyor. Dertlerinin çözümünü bulamayan insanlar doktora gittiklerinde bir işe yarar mı. En azından takmamak açısından

Sürekli ölümü düşünüyorum, bazen de kurtuluş olarak görüyorum, hasta mıyım ben?
Cevapla