Sana göre ‘Kalabalık yalnızlık’ nedir?

Bana göre kalabalık yalnızlık, çevremizdeki insanlara rağmen, onlarla gerçek ve anlamlı bir bağ kuramadığımızı hissetmemizdir. Fiziksel olarak olmasa bile duygusal ve sosyal olarak kopuk hissetmemizdir. Bu kopukluk, yüzeysel ilişkiler, samimiyetsizlik ve anlaşılamama duyguları ile besleniyor. Sana göre ‘kalabalıkta yalnızlık’ ne ifade ediyor?
Sana göre ‘Kalabalık yalnızlık’ nedir?
Sana göre ‘Kalabalık yalnızlık’ nedir?
Cevapla