Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler mi kalio evde kizlar mi =)
Tabiki evde kalacağım evim kendimizin nie durup dururken bankta sokakta vs. kalayım ne münasebet :-)
Ev babamın evi değil !
Annemin evi :D
Kız kurusu değilim,
Kadın kurusuyum :D :D meraklanma :D
Yani dimi :D :D
Tabiki kuru değilim :D teşekkürler :D
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar