Nişanlıyım ama aşk yok gibi. Aşk olmadan evlilik olur mu?

Arkadaşlar ben bu yıl nişanlandım, 1 ay oldu nişanlanalı. Nişanlım babamın arkadaşının oğlu, ailesi aynı zamanda eski komşularımız. Benden 3 yaş büyük ben 23 yaşındayım o ise 26 yaşında.

Nişan süreci de şöyle oldu. Bu yıl önce ablası sonra annesi beni aradı falan ailemle de konuşmuşlar, beni çok beğenmişler işte bana dediler illa görüşün kaynaşın vs. Benim annem de aynı şekilde çocuğu gözü tutmuş? Israr etti biraz ben de kıramadım görüşmeye başladık.

Efendi ve sessiz birisi. Biraz değişik aslında asosyal gibi de. Aslında eli yüzü düzgün yani, çirkin, şişman veya kel falan değil. İyi bir okuldan mezun, güzel de bir işi var falan. Biz anlaştık ve bu ayın başında nişanlandık işte. Aslında ben biraz da ailemin ısrarına dayanamadığım ve mantıklı bulduğum için kabul ettim.

Ama şimdi şöyle bazı düşüncelerim var. Ben ona aşık olduğumu hissetmiyorum, zaten aşk öyle hemen veya zorla olacak bişey değil ama biraz da sıkıcı bir adam gibi yani. Hiç hayalimdeki eş böyle değildi esasında. Onun da beni çok sevdiği çok hoşlandığı yönünde bir emare göremiyorum. Belki asosyal kişiliğindendir bilemiyorum, öyle bir havası da var çünkü dediğim gibi.

Yani anlayacağınız ben evlilik teklifini de kabul ettim ve nişan yaptık, önümüzdeki baharda da düğün yapmayı düşünüyoruz ama kafam sorularla dolu? Sizce hata mı ettim?

Nişanlıyım ama aşk yok gibi. Aşk olmadan evlilik olur mu?
Cevapla