23 yaşındayım ve abla olacağımı öğrendim kötü bir şey mi?

23 yaşındayım daha önce hiç kardeşim olmadı

Tıpta son yılım ve abla olmak için hayli büyüdüm

Bana çok garip geldi

Annem 48 yaşında

Annemin ilk başta şaka yaptığını düşündüm ama doğruymuş

İnsan neden bu yaşta çocuk doğurur anlam veremiyorum

23 yaşındayım ve abla olacağımı öğrendim kötü bir şey mi?
Cevapla