22 yaşımdan sonra abla olacağım, bunu nasıl sindirebilirim sizce?

Hani 13 senedir eve bebek sesi gelmedi açıkçası biraz endişeliyim bunun için ve annemin 1.5 aylık hamile olduğunu öğrendik. Ailece şaşkınız mümkün olmayan birşeyi başardı o tedavi olmadan hamile kalması bide bu yaşta çok zordu yani :/ neyse isim falan mı bakıyorduk ben ona şimdi beşik falan mı bakıyim :/ cinsiyeti herhalde 3 aylıkken belli olur dimi?
22 yaşımdan sonra abla olacağım, bunu nasıl sindirebilirim sizce?
Cevapla