Ev Arkadaşımla yemeği ve bulaşıkları ayırdım doğru mu yaptım?

Merhabalar ben çocukluk arkadaşımla aynı evde aynı üniversitede aynı sınıftayım arkadaşım hep kendine bir şeyler hazırlamaktan üşeniyor bir şeyler hatırlamadığı için ben de ona göre hareket ediyordum hani o bir şeyler hazırlanıyor ben hazırlamak istiyorum dışardan yemek istemiyorum e bu sefer de o da benimle yiyor kendisi bulaşıklarını da yıkamıyor 2 hafta bulaşık bekletiyor kendisine söylüyorum söylüyorum ama sanki duvara konuşuyorum o yüzden en son mecburen kendi bulaşıgımi ayırdım kendi yemeğimi kendim yapıp yiyorum o da artık ne yapmak isterse onu yapar diye hareket ediyorum böyle gayet memnunum kendisi şu an bile kendine bir şey hazırlamıyor hep dışardan yiyor hatta sabah çikolata akşam nesquik yiyor yemek olarak ne yapmam lazım sizce de doğru yapmış mıyım kendi yemeğimi yiyorum bulaşıgımi hemen yıkıyorum oturuyorum yerime tabi daha çok şey var bu konuda daha detaylı anlatılabilir ama mecburen böyle yapmam gerekti
Ev Arkadaşımla yemeği ve bulaşıkları ayırdım doğru mu yaptım?
Cevapla