Selamlar benim nedenini anliyamadigim soyle bir sorunum var?

Ben 38 yasindayim 23 yaslarimda cok guzel bir arkadas ortamim vardi gercekten beni merak eden arayan soran hergun beraber oldugumuz bu durum 27 yasindan sonra degisti duraganlasti degersiz bir hal aldi benmi degersizim sevilmiyormuyum basit bir insanmiyim hic bilmiyorum ya da karsimdaki kisiler beni cekemiyormu bilmiyormuyum Şu an hayatimda gercekten beni merak eden arayan soran hicbir arkadasim yok biriyle tanisiyorum hersey yuzyuzeyken iyi gayet samimi ama sonrasi ne karsimdaki insan arar sorar ne merak eder yok iyide boyle yapan bir insan benimle niye arkadaslik eder ki ya da basta hersey iyi gidiyor sonra bir bakiyorsun benden uzaklasmis baska kizlarla samimi boyle seylere cok tanik oluyorum hayir bendeki sorunu anliyamiyorum ama cevremde baskalarina bakiyorum birbiriyle samimi arasip gorusen gezen onlarin ozelligi ne
Selamlar benim nedenini anliyamadigim soyle bir sorunum var?
Cevapla