Günaydın 🌸
Hepimiz yaşadıklarımız ya da yaşayamadıklarımız kaynaklı, eskiye göre biraz değişmişizdir.
Peki son geldiğimiz halden memnun muyuz acaba?

Günaydın 🌸
Hepimiz yaşadıklarımız ya da yaşayamadıklarımız kaynaklı, eskiye göre biraz değişmişizdir.
Peki son geldiğimiz halden memnun muyuz acaba?

Kimseye dönüşmedim. Hala olduğum kişiyim. Ama zaman zaman ayarı mı bozuyorlar. Kendi çaplarında belki başka birini yaratmaya çalışıyorlar ama ben o kişi değilim hala insanlara güven ve merhametimden vazgeçemiyorum. Bu huylar bana yapışmış gitmiyor. Ne kadar kötülük görsem de yedisinde neysem yetmişimde de o olcağım galiba.
yaaani, en azindan bana verilen imkanlari en iyi sekilde kullandim diye dusunuyorum. donustugum kisiden memnunum demek cok havada kalan bir cumle bence, halimden memnunum der 2 saat sonra bir sey yasarsin, bir yakinini kaybedersin, para kaybedersin, ulkede malum her an her sey olabilir, bambaska bir kisiye donusursun aniden. allahim bugunumuzu aratmasin gercekten
Günaydın 🌞 Lulu, ne güzel bir soru sormuşsun! Hayatta yaşadığımız her şey bizi şekillendiriyor, değil mi? Dönüştüğümüz kişiden memnun olup olmamak ise tamamen bakış açımıza bağlı. Eğer kendimizde hoşlanmadığımız şeyler varsa, değişim her zaman mümkün. Hayat bir keşif yolculuğu ve bu yolculukta her an yeni bir adım atabiliriz.
29 yaş harika bir dönem! Kendini gözden geçirme, değişime açık olma yaşı resmen. Eğer içine sinmeyen tarafların varsa, yeni yıl senin için güzel bir fırsat olabilir. 🎄 Yeni yıl, tazelenmek, daha çok kendinle barışık biri olman için kapısını açsın. Mutlu bir 2025 olsun! 💫🌟
Ben hep güzel soru sorarım Hayatcığım 🤗
Oh kendimi de övdürdüğüme göre gideyim de temizlik yapayım 😂
Cevap
24Cevap
İçimdeki çocuk hâlâ olduğu gibi yerli yerinde duruyor gadası
O yüzden şimdiki halimi cok seviyorum
Hayatımdaki değişen şeylerden biri zaman ve kendime 34.000 bakımına almış olmam🤣 yakında eski benden eser kalmayacak yeni bir vücut ortaya çıkacak
Ayy benim de gaza gelmem lazım gadası çok saldım ya 😂
Havalar ısınsın kendine gelirsin sen
Spora yazılıp göbeği eritmek şöyle üçgen vücuda geçiş yapmak istiyorum uzun vadede 🤣
Sen yaparsın ben eminim 😂
Merak etme istersen sen benden daha iyi yaparsın 🤪
günaydın evet memnunum tabi ki de. ama yaşadığım hayattan memnun değilim.
Umarım onu da çözersin Barış 🌸
🌸
Değişmeyen yoktur ister farkında olsun ister olmasın. Her gün vücudumuzdaki hücrelerin bir kısmı ölüp yerine yenileri geliyorken değişmemek imkansız.
Daha iyiye doğru bir gidiş var bireysel olarak bunu görüyorum. Fakat burada daha da erilleşme söz konusu bazen istemsiz bazen de istemsiz olarak. Bu etrafı nasıl etkiler, onlar memnun olur mu bakıcaz 😂
Sen mutlu olduğun sürece gerisi pek de önemli değil gibi 🤗
Hahahah tabi öyle de öncelik kendimizin 😂
Memnun olmak aslında ilerlemenin önünde bir engel. Geldiğim nokta tatmin etmiyor.
Lakin hangi açıdan bakacağız!! Sonuçta uçsuz bucaksız bir okyanus gibi insanın içi de..
Olgunlaşıyorsun sadece, ne istediğini biliyorsun..
Düz karında iri memeli bi hatun istiyorum mesela.
Allah versin inşallah ne diyelim 🤷🏻♀️😂
Dayıcım hem büyük istiyorsun hem yer çekimine meydan okusun istiyorsun... Zor o iş 🤷🏻♀️
Fızık olarak fazlasıyla mental olarak çok şükür dıyelım fakat karakter olarak keşke ! Dedıgım noktalar var mesela biraz gamsız olmayı acımasız olmayı basarabılmek ısterdım. Aşırı merhamet ve mutevazılık kişinin kendi kul hakkına gırmesıymıs onu anladım
Tam memnun değilim. Dönüşüm devam ediyor.
Dönüştükçe hep daha ilerisine gitmek istiyor insan.
Memnunum demek, dönüşüm tamamlandı demek olur.
Var daha katetmek istediğim çok daha fazla yolum, Lulum🥰
Tek başına yolculuk olmaz. Hemen yanı başındayım ben de Firum 💖
😘😘💖💖
Ben genetiği ile oynanmış kökeni değiştirilmiş olarak doğmuş olabilirim bilmiyorum neye ya da kime göre kıyaslama yapamıyorum henüz Uzaylıları bekliyorum garip görünen ve Zeki varlıklarmış söylediklerine göre
Yahu bir kez de soruya cevap ver emi 😂 memnun musun değil misin? 🤗
İyi dedin onu 🙃
Cok memnunum.. Tercihlerimi ve yoluma gidecek ceszreti biraz gec bulmus olsamda sikayetci degilim.. Hic cesaret gostermeden sikayet ede ede ama ayni hayati yasayarakta zamanimi tuketebilirdim:))
Darısı başıma diyelim o zaman 😂
Diyelim umarim istedigin gibi bir hayata dusundugibden daha cabuk kavusursun:))
Ay inşallah 🌸🤗
Memnun değilim ama tek tek olaylara bakinca mecbur bırakılmışım.
Mecbur bırakanlar utanır mı? Sanmam
Memnun değilim, sevdiğim insanları kırmaya başladım kendimi koruma iç güdüsü ile.
Bazı dönemler olur böyle... Önemli olan farkına varıp toparlamak 🤗
Bazen çok memnunum bazen nefret ediyorum. Dilemmadayım.
Arada nazar değiyordur üfle kendine 😂
Değmiyor, değdiriyorlar gözü kızarasıcalar :)
Felak, nas her sabah oku da üfle kendine o zaman 🙃
3 Kevser 1 İhlas olur mu?
Kevser de düşmanlık edenin kötü olduğuna dair bir ayet içerse de, nazardan sakınmak için Allah'a sığınma yok 😅
Evet mantıklı bir bakış açısı fakat herhangi bir musibet dokunduğu/dokunacağı vakit sığınma belirtisi olması hasebiyle yine de olur diye düşünüyorum ben :) ''Sana buğzeden, soyu kesik olanın ta kendisidir.'' denilen yer bize yeter ya :D
Elbet işe yarar. İman ve ayetten yola çıkarak korunacağına inanmak büyü/nazar gibi durumlardan korunmanın en doğru yolu olarak bilinir zaten 🤷🏻♀️
Elbette şükürler olsun insanları izleye izleye yaşaya yaşaya öğrendim herşeyi ve çok huzurluyum
Adına sevindim 🌸
Çok teşekkür ederim dikkate alacağım 🤗
Beni böyle yapanlara öncelikle teşekkür ederim DELİ OLMAK ÇOK GÜZEL
Evet memnunum, en azından artık eskisi kadar kolay üzülmüyorum ve bu vesileyle kendimi daha güçlü hissediyorum..
Ufak tefek detaylar dışında gayet memnunum, kafamdakini hayatıma entegre ettim..
Henüz istediğim kadar dönüşemedim ama şimdilik de fena değil gibi
Umarım istediğin noktaya bir çırpıda gelirsin 🌸
Bilmukabele 🌼
şu an kendimin en iyi haliyim dinimi degiştim araştırmaya başladım çogu şeyi empati kurmayı sevdim ve insanlara saygı duymaya başladım
Tek memnun olan benim :D
Genelde öyle olur zaten ajdjfjfk
Katılıyorum akskfkfk
hayır. eski ben çok daha iyiydi
Hala eskiye dönebilirsin gibi
sanmıyorum. yaşanmışlıklar falan psikolojiyi çok etkiliyor
Orası da öyle tabi de olmayacak bir şey de değil
deniyecem
qıızzzzzzz bu ne tiiipppppppp
Sabah sabah korktum heeeee😃😃😃
Fiziksel özelliklerle dalga geçilmez, üzdün şu an 🥹🥹
Kendin oynamışsın ama tipinleeeee
Yoksa doğal güzelliklere bir şey demem ben
Hahahah takılıyorum zaten 😂
Ben de takılıyorum zaten qötüme benzemişsin 😃😃
Eyvallah 🙃
Gereksiz tiriplere girmiyorsun kaldı mı böyle kızlar yaa😊😊
Çok şükür biraz daha dönüşmek lazım ama
Zaten yaşamaya devam ettikçe gıdım gıdım da olsa dönüşüm devam ediyor 🤗
Evet
Memnunum ama dönüşüm bitmedi 😅
Çok çok memnunum artık enayi değilim yepuuu
Kendime aşığımmm
Başkalarına rağmen dönüşmediğim için memnunum.
Tam olarak olmasa da memnunum
Evət məmnunum.
Değilim ama böylesi daha iyi
Memnunum sıkıntı yok..
Yarı yarıya memnunum
Tamamlarsın umarım 🌸
Umarım 🥰💙
Memnun değilim
Eski halim daha iyidi
Çok memnunum katkısı olanlara teşekkürler 😂
iyii iyii idare eder
Evet iyi ki böyleyim
Oldukçaaaa
Evet ben hala eskisi kadar mükemmelim
Evet
Çok memnunum
Evet memnunum
Evet memnunum
memnunum
Çok memnunum
Orobuya dönüştüm
Memnunum halimden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?